Маркетплейс Алло: продажі автокосметики зросли в 5 разів, а сезонне зростання басейнів – у 6,5 раза

15.08.2025
683

На маркетплейсі Алло від початку 2025 року кількість товарів мерчантів зросла на 30% проти аналогічного періоду минулого року.  Зокрема, лише у липні було створено майже 1 млн нових карток товарів. Також зростає попит і на товари мерчантів


Серед лідерів за показником зростання в грошах з січня 2025 року – електроніка, ігрові ноутбуки та консолі, електросамокати та офісні крісла. Найпопулярнішими покупками в кожній категорії є: смартфон Realme GT Neo 6 5G 12/256GB Cangye Hacker (Global ROM), ігровий ноутбук Asus TUF Gaming F15 «Open Box», ігрова консоль Sony PlayStation 5 Slim Digital Edition 1 TБ, електросамокат Tesla 16000 EL-16AH 48V, геймерське крісло GT Racer X-2324 Fabric Black Suede. В штуках найбільше клієнти купують аксесуари до смартгодинників та фітнес-браслетів, захисні стекла та навушники, смартфони та чохли до них. 

Від січня до серпня зросли продажі в категоріях:

  • автокосметика – 416%;

  • моторні мастила – 360%;

  • кухонні мийки – 48%; 

  • ветеринарні препарати для сільськогосподарських тварин – 39%.

Сезонне зростання спостерігається в категоріях «Дача, дім та сад», «Кліматична побутова техніка», «Електротранспорт»:

  • басейни – 543%;

  • садові гойдалки – 473%; 

  • вентилятори – 273%;

  • гіроборди – 67%; 

  • кондиціонери – 45%;

  • електросамокати – 29%; 

  • велосипеди – 19%; 

  • добрива – 11%.

Середній чек у торговців маркетплейсу Алло також зріс на майже 30% проти аналогічного періоду минулого року і становить 3 000 гривень.

На маркетплейсі Алло тисячі українських підприємців пропонують як імпортні, так і товари власного виробництва у майже п'яти тисячах товарних категорій, залучаючи нову лояльну аудиторію та розвиваючи власний бізнес. 

Алло – маркетплейс національного масштабу з інноваційними товарами від електроніки та іграшок до меблів та електромобілів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України.

 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.