Рейтинг найвідвідуваніших інтернет-магазинів за лютий 2023

23.03.2023
10906

 

Пропонуємо вам щомісячний рейтинг відвідуваності найбільших інтернет-магазинів за лютий 2023. Це щомісячний звіт, в який потрапляють інтернет-магазини та маркетплейси змішаної моделі, зареєстровані в Україні, із щомісячною відвідуваністю не менше 300 000. Для складання рейтингу ми використовуємо дані сервісу аналізу джерел трафіку вебсайтів – SimilarWeb, у безкоштовній версії. Зокрема, сервіс не враховую відвідування в мобільних додатках і має похибку, тож демонструє скоріше загальну динаміку ринку, а не точні дані.

Якщо ви власник магазину, який підпадає під зазначені вимоги, або знаєте про такий магазин і не бачите його у рейтингу, напишіть його назву та домен на електронну адресу редакції:  info@retailers.ua


 На графіку 1 представленій найвідвідуваніші інтернет-магазини, що продають техніку та електроніку. Трійка лідерів залишилася незмінною із січня 2023 року — це національний маркетплейс Rozetka, а також омніканальній ритейлери COMFY та АЛЛО. В лютому з рейтингу вибув tehnoezh, натомість в рейтинг увійшов інтернет-магазин samsungshop.com.ua з показником 700 000 відвідувань місяць.

 

 Графік 1

 

 У категорії "Косметика та парфумерія" лідер сегменту MakeUp в лютому просів на 2 млн відвідувань. Brocard після перезапуску свого інтернет-магазина наприкінці січня, збільшив відвідуваність на 200 000. З рейтингу вибув інтернет-магазин французької марки Yves Rocher (нещодавно НАЗК вніс компанію до переліку спонсорів вийни за продовження бізнесу в росії). Натомість в рейтинг потрапив cosibella.com.ua — це польський інтернет-магазин, який доставляє товари зі складу у Польщі за принципом крос-бордер торгівлі.

Графік 2

 В категорії "Аптеки" лідером залишається apteka24.ua з таким самим показником, як у січні. У apteka911.com.ua відвідуваність скоротилася на 1,2 млн відвідувань. Також цього місяця ми включили в рейтинг інтернет-магазни аптеки "Подорожник" з відвідуваністю 860 000

 Графік 3

 

В сегменті товарів "fashion та спорт" відбулися зміни. В трійку лідерів увійшов польський інтернет-магазин крос-бордер торгівлі Answear замість Modivo. Це ймовірно пов'язано з підвищеною рекламною активністю Answear в інтернеті. Згідно зі звітом MixDigital Answear у лютому 2023 увійшов до списку топ-25 рекламодавців в digital за кількість рекламних контактів. В лютому з рейтингу випав інтернет-магазин LC Waikiki, відвідуваність якого впала менше ніж 300 000, натомість до списку потрапив магазин eobuv з відвідуваністю 680 000 у лютому 2023.

Графік 4

 

Графік 5

 

 В сегменті "Інші категорії" лідером залишається "Епіцентр", в цьому місяці "СІльпо" посунув з трійки лідерів інтернет-магазин atbmarket. Зі списку вибув ювелірний інтернет-магазин Sovajewels, натомість до рейтингу потрапив інтернет-магазин насіння, саджанців та рослин florium.ua.

Графік 6

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.