Рейтинг відвідуваності найбільших інтернет-магазинів за січень 2023 року

20.02.2023
13372

 

У цей рейтинг потрапляють інтернет-магазини та маркетплейси змішаної моделі, зареєстровані в Україні, із щомісячною відвідуваністю не менше 300 000. Для складання рейтингу ми використовуємо дані сервісу аналізу джерел трафіку вебсайтів – SimilarWeb, у безкоштовній версії. Зокрема, сервіс не враховую відвідування в мобільних додатках і має похибку, тож демонструє скоріше загальну динаміку ринку, а не точні дані.

Якщо ви власник магазину, який підпадає під зазначені вимоги, або знаєте про такий магазин і не бачите його у рейтингу, напишіть його назву та домен на електронну адресу редакції:  info@retailers.ua


Для зручності ми вирішили розділити найбільші інтернет-магазини за категоріями. На графіку 1 представлені найбільші інтернет-магазини в категорії "Техніка та електроніка". В рейтинг потрапили 22 інтернет-магазини, 13 з них мають свої офлайн-мережі, що остаточно підтверджує стирання меж між "цегляними" і віртуальними магазинами.  "Цитрус" після переїзду на новий домен (ctrs.com.ua) через конфлікт акціонерів не тільки не втратив відвідувачів, а навіть збільшив в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

 

Графік 1 

 

 

У категорії "Косметика та парфумерія"  беззаперечним лідером був і залишається Makeup.com.ua, який за минулий рік збільшив відвідуваність у 2,3 рази. На це вплинула ринкова ситуація, адже майже рік не працювали інтернет-магазини Watsons та Brocard. В 2,4 рази зросла відвідуваність інтернет-магазину Eva – ритейлер послідовно вкладав у розвиток саме онлайн-комерції (склад, ІТ, мобільний додаток) і вже починає збирати плоди своєї діяльності.

Графік 2

 

 

 

У категорії Fashion&Sport лідером залишається інтернет-майданчик Intertop, який збільшив у 1,5 рази відвідуваність за минулий рік. До рейтингу увірвався інтернет-магазин Modivo, який працює за принципом транскордонної торгівлі зі складу в Польщі (так само як answear.ua). З рейтингу вибули інтернет-магазини Bonprix та Lamoda, які з початком повномасштабного вторгнення припинили свою роботу на території України

Графік 3

 

Графік 4 

 

 

Графік 5

 

Графік 6

 За минулий рік відвідуваність EpicentrK  виросла в 1,7 разів, що робить його гравцем номер 2 на ринку e-commerce одразу за Розеткою, в той час, як Leroy Merlin взагалі вибув з рейтингу. IKEA пішла з ринку, чим скористався Jysk – відвідуваність його інтернет-магазину виросла вдвічі. До 1 мільйону з 0,37 у січні минулого року збільшилася відвідуваність інтернет-магазину "Сільпо".  

Таким чином, війна, як і будь-яка інша криза відкриває можливості для перерозподілу ринку і той, хто готовий ризикувати й працювати в таких умовах, здатен вийти переможцем.

 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.