COMFY збільшує виторг і нарощує присутність у регіонах: підсумки дев’яти місяців 2025 року

20.11.2025
120

Фото: пресслужба COMFY

COMFY підбив підсумки роботи за дев’ять місяців 2025 року. Компанія продемонструвала зростання виторгу на 15,8%, сплатила понад 1,5 млрд грн податків і зборів (+28,9% до відповідного періоду минулого року) та спрямувала 76 млн грн на підтримку Сил оборони України. Попри складні ринкові умови, ритейлер продовжує демонструвати стабільне зростання, інвестуючи у розвиток бізнесу, розширення мережі, цифрові сервіси та КСВ-проєкти. Про це пише пресслужба рітейлера


Експансія мережі та оновлення форматів

У третьому кварталі 2025 року компанія відновила розвиток мережі магазинів та відкрила два нових магазини – у Києві (ТРЦ Sofia Mall) та в Одесі (ТРЦ Маяк А1). Нові простори поєднують комфортний шоурум, інтерактивні зони тестування техніки, швидку видачу онлайн-замовлень, енергоефективні рішення та дружній до всіх відвідувачів дизайн. Паралельно триває оновлення існуючих форматів — з фокусом на безбар’єрність, діджитал-сервіси та комфорт клієнтів.

Станом на кінець вересня мережа COMFY налічує 112 магазинів у 23 областях України. До кінця року заплановано ще чотири відкриття. Так компанія впевнено розширює присутність у регіонах і підтверджує статус ритейлера, який задає стандарти сервісу та комфорту.

Частка онлайн-продажів сягнула 33%

Також драйвером зростання продажів залишається розвиток e-commerce. За цим напрямом команда продовжує розширення онлайн-асортименту, розвиток логістичних сервісів та мобільного додатку, акційних та персональних пропозицій. Завдяки цьому частка онлайн-продажів COMFY сягнула 33%. Онлайн-продажі компанії продовжують зростати активніше за ринок: +17,8% до показників COMFY протягом січня-вересня минулого року проти 14,6% зростання ринку.

Мобільний застосунок COMFY активно розвивається: +40% встановлень за січень-вересень 2025 року порівняно з аналогічним періодом минулого року. Застосунок генерує 27,3% всіх онлайн-продажів компанії. Частка щомісячно активних користувачів (MAU) додатку зросла на 50%.

Асортимент і категорії зростання

Важливою складовою успіху компанії є системна комерційна стратегія, що враховує зокрема зміни у споживчих настроях українців. Серед категорій у січні-вересні 2025 року найдинамічніше зростали: дрібна побутова техніка  (+27%), аксесуари (+19,4%), аудіо-відеотехніка (+15,5%). 

У зазначений період особливо швидко зростали мультипечі (+276%), масажери (+289%), сушильні машини (+45%), електричні зубні щітки (+38%), планшети (+15,7%), телевізори (+14,5%). У третьому кварталі до них додались ручні пилососи з приростом у +21,4%. Натомість протягом січня-вересня скоротилися продажі електричних гриль-барбекю (-18%) та товарів для енергозабезпечення (-82,4%). Щоправда у жовтні, через російські обстріли енергетики,  зафіксовано нову хвилю зростання попиту та продажів у цій категорії.

Соціальна відповідальність і публічна позиція

COMFY залишається компанією, яка поєднує бізнес-ефективність із соціальною відповідальністю. Компанія продовжує активну роботу за такими напрямами:

  • Допомога Силам оборони України. З початку року на цей напрям спрямовано 76 млн грн прямої грошової допомоги та через передачу техніки на потреби підрозділів, включно з ініціативою «Цільова допомога військовим частинам мобілізованих працівників». Також CEO компанії Ігор Хижняк протягом року передав Силам оборони та волонтерам 21 автомобіль.
  • Працевлаштування та адаптація ветеранів. Станом на 1 листопада 2025 року в компанії працює 41 ветеран, із них 21 – нові співробітники з бойовим досвідом. 
  • Рівні правила гри та детінізація галузі. COMFY послідовно відстоює принципи чесної конкуренції, прозорої сплати податків і рівних умов для всіх гравців. Це стійка позиція компанії та її внесок у формування європейських правил гри в українському ритейлі. З метою детінізації галузі компанія активно взаємодіє з державними органами, бізнес-асоціаціями та працює над формуванням коаліції білих гравців ринку техніки та електроніки.

Відзнаки та нагороди

Завдяки бездоганному сервісу, командному духу та відданості нашим клієнтам, COMFY вкотре серед кращих контакт-центрів України. На професійній премії DZWINNER 2025, яка відзначає досягнення комунікаційних і контакт-центрів з 2014 року, команда COMFY здобула 9 нагород, серед яких: Краща сервісна команда, Краща команда продажів, Супервізор року, Менеджер року, Продавець року.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.