Підсумки роботи COMFY у першому півріччі 2025 року: +19% виторгу та майже 1 мільярд гривень податків

21.08.2025
503

Компанія COMFY підсумувала роботу за шість місяців 2025 року. Серед ключових результатів:

  • зростання виторгу на 19%;
  • 992 млн гривень сплачених податків та зборів;
  • 9,3 млн гривень на підтримку Сил оборони України.

У першому півріччі 2025 року компанія COMFY, безумовний лідер ринку побутової техніки та електроніки, збільшила виторг на 19% більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Сума сплачених за цей період податків та зборів сягнула 992 млн грн, що на 14% більше, ніж у першому півріччі 2024 року.

Розвиток онлайну та оновлення мережі

Драйвером зростання продажів став активний розвиток e-commerce напряму, зокрема розширення онлайн-асортименту, ефективна стратегія просування, розвиток логістичних сервісів та мобільного додатку. Завдяки цьому частка онлайн-продажів COMFY перевищує 30%. При цьому онлайн-продажі у грошах зростають удвічі швидше за ринок: +27% до показників першого півріччя 2024 року проти 15% зростання ринку.

Мобільний застосунок COMFY сьогодні генерує 27% всіх онлайн-продажів компанії. Кількість встановлень за січень-червень 2025 року на 28% більша за показник за аналогічний період минулого року. Частка щомісячно активних користувачів (MAU) додатку компанії зросла за рік на 50%.

Також команда COMFY продовжує щорічне оновлення та реформат мережі магазинів. Основне завдання оновлення та реформату — підлаштувати магазин під зміни попиту й асортименту та переналаштувати процеси в магазинах. До завдань реформату додалося оновлення зони видачі інтернет-замовлень, чого вимагає подальше зростання онлайн-продажів компанії.

Розширення асортименту та приріст продажів у категоріях

У першому півріччі 2025 року команда COMFY зафіксувала впевнене зростання попиту майже у всіх категоріях техніки. Найбільше — у дрібній побутовій техніці із середнім приростом +32% та аксесуарах +34%, що знову очолили список «хітів продажів». Лідерами є мультипечі, продажі яких залишаються стабільно високими — +248,1% до показників першого півріччя 2024 року. До топу товарів увійшли зволожувачі повітря (+59%), кавомашини (+40%) та пароочисники (+37%). Також з року в рік продовжує зростати категорія техніки для догляду — стайлери (+62%), епілятори (+61%), електричні зубні щітки (+57%). У великій побутовій техніці найбільше зростання показали кондиціонери (+84%), сушильні та посудомийні машини (+46% та +22% відповідно), попит на які зріс зокрема завдяки стабільній ситуації з енергопостачанням. У сегменті цифрової та аудіо-відео-техніки стабільне зростання у першому півріччі 2025 року показали домашні аудіосистеми (+184%), об’єктиви для фотокамер (+172%), фотокамери (+53%) та планшетні комп’ютери (+49%). Попит на мультипечі вплинув на зниження продажів схожих за функціоналом товарів — мультиварок (-6,3%), вафельниць, грилів (-12%). Окрім того, зниження продажів зафіксовано в нішах, які «перегрілися» минулого року, — павербанки та зарядні станції, а також морозильні камери, транспорт.

Соціальна відповідальність

Компанія COMFY як відповідальний український бізнес продовжує розвиток соціальних ініціатив. Крім багаторічного вектора підтримки Сил оборони України, обсяг якої від початку року склав 9,3 млн гривень, важливим напрямом став розвиток проєктів з безбар’єрності.

Так, у червні компанія запустила проєкт «Години тиші» для підтримки людей з ПТСР та розладами аутистичного спектру. Щодня до 12:00 у торгових залах мережі магазинів COMFY зменшується яскравість освітлення, рівень шуму та музичний супровід, вимикаються телевізори та інформаційні панелі з динамічними зображеннями.

Також компанія COMFY з’явилася на мапах безбар’єрності ЛУН. Компанія перевірила рівень доступності 110 магазинів у 23 областях України. На мапу безбар’єрності додано інформацію про доступність входів, наявність пандусів, автоматичних дверей, ліфтів, місць для паркування та доступних санвузлів у ТРЦ, де розташовані магазини. Усі ці дані передано до ЛУН та перенесено на інтерактивну карту, де кожен охочий може знайти найближчий комфортний магазин COMFY, який враховує потреби маломобільних груп населення.

 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.