"Дивимося багато країн". Мережа магазинів EVA готується до виходу за кордон

11.08.2025
616

Мережа магазинів EVA готується до виходу за кордон, розповів засновник компанії Руслан Шостак в інтерв'ю Fedoriv Vlog, пише Liga.net


"У нас є плани зростання. Ми дивимося багато країн, навіть почали дивитись Індію, дивимося європейські південні країни. Є дуже цікаві проєкти, і я впевнений, що, можливо, до кінця року або на початку наступного року зможемо сформулювати цю стратегію і починати її виконувати", – розповів Шостак.

"Я бачу EVA не тільки як офлайнера, а як дуже потужного онлайнера. І бачу її не тільки в країні, тому це можливо не мільярдний, а багатомільярдний бізнес", – додав підприємець.

Що стосується мережі супермаркетів Varus, яка також входить до складу його корпорації Terwin, то Шостак вважає, що вона ще має великий потенціал для розширення всередині України.

"35-40% продуктового ринку знаходиться в чорній зоні – це відкриті ринки, маленькі підприємці. АТБ, Сільпо, Novus – ми всі разом не з'їли навіть 70% ринку. Тобто ще є відсотки, дуже великий відсоток", – пояснив бізнесмен.

Читайте також: Інвестиції, нові магазини та цифрові сервіси – результати роботи мережі EVA у І півріччя 2025

Шостак прогнозує, що на повне освоєння внутрішнього ринку знадобиться ще близько 10 років, тоді як 5-7% все одно залишиться в сегменті малого бізнесу, але великі мережі разом мають розібрати до 90% ринку.

Нагадаємо, Мережа EVA почала відкривати мінімагазини нового формату під брендом "EVA поруч"

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.