Завдяки придбанням: Auchan повідомляє про зростання доходів у першому півріччі

29.07.2025
427

Фото: capitalfinance.lesechos.fr

Французький ритейлер Auchan повідомив про зростання доходів на 4,2% у річному обчисленні до 15,5 млрд євро у першій половині фінансового року. Це сталося, зокрема, завдяки придбанням у 2024 році колишніх магазинів Casino у Франції та DIA в Португалії. Про це пише УРТЦ


Однак, порівняльний дохід компанії знизився на 1,6% через перепозиціонування у Франції та оновлення мережі гіпермаркетів. Показник EBITDA зріс на 8,4% до 172 млн євро завдяки ефективному управлінню витратами, при цьому частка витрат у доході зменшилася на 0,3 пункти. 

Виручка Auchan у Франції досягла 8,0 млрд євро, що на 4,9% більше, завдяки інтеграції 94 колишніх магазинів Casino та зростанню продажів пального на 4,5%. Іспанське відділення ритейлера, Alcampo, зазнало зниження доходу на 2,5% до 2,2 млрд євро, головним чином через значне падіння продажів пального. Порівняльний дохід також знизився на 1,4% через ринкові тенденції, що сприяють розвитку менших форматів магазинів.

Водночас у Португалії порівняльний дохід зріс на 1,5%. Враховуючи придбані магазини DIA, дохід Auchan Retail Portugal зріс на 17,9% у річному обчисленні до 1,1 млрд євро.

У Польщі порівняльний дохід зменшився на 3,0% через обережні споживчі витрати та домінування дисконтних магазинів. Однак, Auchan Retail Poland стратегічно змінює свою мережу магазинів, відкриваючи менші магазини та супермаркети. Загалом, виторг Auchan Retail Poland зросла на 1,7% до 1,4 млрд євро. В Румунії порівняльний дохід зріс на 6,1% завдяки вищим обсягам та привабливим цінам. Auchan Retail Romania також розширює свої формати, зокрема відкриваючи свій перший спеціально побудований магазин ATAC hiper discount by Auchan. Дохід Auchan Retail Romania зріс на 6,9% до 751 млн євро.

В Україні, попри дуже складні умови, Auchan вдалося збільшити дохід завдяки рекламні програми “вигідний візок”. У росії бізнес стикається з труднощами через загальну економічну ситуацію, що призводить до зниження порівняльних доходів та високої інфляції витрат.

Сукупний дохід ритейлера для України та росії склав 1,5 млрд євро, що на 0,4% менше, ніж минулого року. Сукупний показник EBITDA склав 22 млн євро, що менше ніж 35 млн євро за аналогічний період минулого року.

Ритейлер наразі реалізує свій план повернення до зростання, який включає нову організаційну структуру у Франції, а також продажі в магазинах та оптимізація операційної діяльності, що, за прогнозами, дозволить компанії заощадити 190 млн євро щорічно до 2027 року.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.