Із чим зіткнулася Аврора відкриваючи бізнес у Європі

19.06.2025
521

Фото: «Аврора»

Мережа магазинів Аврора у червні відкрила вже 49-й магазин у Румунії та планує до кінця 2025 року довести їх кількість до 100. Крім того, компанія готується вийти на ринок Болгарії


В Україні ж кількість магазинів мережі Аврора налічує 1720 торгових точок. Про це під час заходу NV Велика цифрова трансформація. Діалоги про майбутнє заявив Тарас Панасенко, СЕО мережі Аврора.

Він розповів про особливості виходу українського бізнесу на європейський ринок.

«За кордоном відкривати магазини не те, що складно — довго, наприклад відкриття рахунку в Румунії може тривати півроку», — сказав Панасенко.

Він застеріг, що за кордоном підозріло ставляться до бізнесу з України, який щось хоче зробити в Європі. Особливо прискіплива увага привернута саме до офлайн-бізнесу, такого як ритейл.

«Це купа регуляцій, перший імпорт туди вивчають під мікроскопом. Тому дуже раджу не набивати синці, а використовувати досвід експертів та консультантів», — порадив СЕО мережі Аврора.

Читайте також: Зручний зворотній зв'язок та реальні оцінки: Аврора запускає опитування в магазинах

«Відкривати бізнес у Європі важко, довго, але — і це великий плюс — прогнозовано», — підсумував Пансенко.

Розповідаючи про бізнес в Україні, топ-менеджер зазначив, що Аврора вже відійшла від формату one dollar store. Зараз у центрі уваги мережі - українські виробники.

«У нас зараз 47% товарів (за вартістю) — це товари українського виробництва, ми співпрацюємо з понад 600 вітчизняних виробників», — розповів Панасенко.

Говорячи про цифрову складову бізнесу, він сказав, що в IT-секторі Аврори працює близько 300 осіб.

«У нас 8 тис. кас самообслуговування та 50% безготівкових транзакцій. Такого показника немає у жодного ритейлера в Україні», — сказав він.

Нагадаємо: Мережа "Аврора" планує досягти $1 млрд виторгу у 2025 році — співзасновник Лев Жиденко

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.