Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
Зручний зворотній зв'язок та реальні оцінки: Аврора запускає опитування в магазинах
Фото: Аврора
Мережа мультимаркетів «Аврора» тестує новий формат збору зворотного зв'язку — опитування через QR-код у магазинах. Поділитися враженнями від шопінгу можна прямо на місці покупки
З 10 червня у всіх магазинах «Аврора»з’явилися QR-коди з посиланням на коротке опитування, яке допоможе покращити сервіс в мережі. Їх можна знайти на вхідних дверях, полицях і спеціальних POS-матеріалах у магазинах: шелфтокерах та воблерах.
Опитування дозволяє швидко оцінити рівень сервісу, залишити коментар чи пропозицію, додати фото або записати голосове повідомлення. Заповнення анкети займає менше хвилини, а всі відповіді автоматично передаються для постійного моніторингу.
“Наші гості завжди щирі й відкриті. Вони часто прагнуть поділитися чимось важливим — висловити подяку, запропонувати ідеї для покращення чи просто бути почутими. І ми це цінуємо. Саме тому ми запровадили ще один зручний спосіб зворотного зв’язку — QR-коди безпосередньо в магазинах. А найтепліші відгуки ми транслюємо на “Радіо Аврора” в рубриці “Аврореспект”, — коментує Катерина Чернишенко, менеджерка з управління клієнтським досвідом мережі “Аврора”.
Реалізували цей проєкт разом з компанією “Revisior”. Завдяки цьому в мережі дізнаються, чи відповідає магазин, асортимент та сервіс, очікуванням покупців, що можна удосконалити та як принести більше позитивних емоцій у цей непростий період. Кожен відгук має значення: клієнти можуть оцінити “Аврору”, подякувати чи поділитися конструктивними зауваженнями.
Опитування також включає питання для визначення NPS (індексу клієнтської лояльності) — це важливий показник, який допомагає компанії краще зрозуміти потреби своїх клієнтів та постійно вдосконалювати якість сервісу.
Читайте також: Велика “Аврора” у Черкасах: новий формат, ще більше товарів і зона “безтурботності”
«Аврора» — українська група компаній з прямими іноземними інвестиціями від фонду Horizon Capital. Мережа мультимаркетів «Аврора» динамічно розвивається та розширюється як в Україні, так і за кордоном, налічуючи понад 1 700 магазинів на території України та понад 40 магазинів у Румунії.
