Розвиток метавсесвіту прискорюється: які бренди приєднуються до нього та як приваблюють клієнтів

14.02.2022
1713

Згідно зі звітом американської компанії Gartner, 25% споживачів використовуватимуть метавсесвіт щодня до 2026 року для того щоб працювати, навчатися, розважатися та спілкуватися. У віртуальному світі також сформується і своя економіка — оплата за продукт відбуватиметься за допомогою цифрових валют та токенів. 

Деякі світові бренди вже переходять у метавсесвіт  — зокрема, випускають свої NFT та торгують цифровими продуктами. 

Retailers розбирається, як розвиватиметься метавсесвіт та що випускають бренди у “цифрі”. 


Активний розвиток метавсесвіту

Ритейлери зрозуміли, що за метавсесвітом  — майбутнє і почали просуватися у цьому напрямку. Наприкінці 2021 року американський бренд Forever почав співпрацю з платформою Roblox, для того щоб протестувати свій віртуальний магазин. Тоді ж Walmart подав кілька заявок на торговельну марку для реєстрації своїх віртуальних продуктів, таких як спортивні товари, іграшки та меблі, а також програмне забезпечення, яке можна завантажити для управління портфелем криптовалют або для створення електронного гаманця.

Цікавість ритейлерів до метавсесвіту змушує великі технологічні компанії все більше інвестувати у цю сферу. Meta (материнська компанія Facebook) оголосила, що інвестує 50 мільйонів доларів у створення метавсесвіту, у якому користувачі зможуть спілкуватися один з одним у віртуальному середовищі. 

При цьому Microsoft планує придбати компанію комп`ютерних ігор Activision Blizzard, для того, щоб розширити свої опції у смартфонах, комп`ютерах, консольних играх, а також загалом створити інфраструктуру для метавсесвіту. 

Споживачі, у свою чергу, теж цікавляться, що таке метавсесвіт  — дослідження маркетингової компанії Wunderman Thompson Intelligence показало, що 38% споживачів у всьому світі чули про концепцію метавсесвіту.

Найпопулярніші приклади від брендів 

Видання The Drum зібрало п`ять найвдаліших прикладів взаємодії брендів з метавсесвітом. 

Gucci і Roblox

У травні 2021 року на ігровій платформі Roblox відбувся показ арт-інсталяції музею Gucci Garden, спрямованої на підвищення впізнаваності бренду серед молодих клієнтів.

Музей Gucci Garden у Roblox створив різні тематичні кімнати та зони, у які можна було увійти і приміряти або придбати цифрові продукти Gucci, для того, щоб “одягнути” свої аватарки.

Coca-Cola і Tafi

У липні 2021 року Coca-Cola об’єдналася з компанією Tafi, яка створює персоналізовані аватари для того, щоб провести аукціон спеціального видання віртуальних «лутбоксів» NFT, на якому було зібрано понад 1 мільйон доларів. У набори входив цифровий одяг та ігрова платформа Decentraland, розміщена на блокчейні Ethereum і при цьому переможець торгів також отримав реальний холодильник під брендом Coca-Cola. 

Під час аукціону учасники зробили ставки на Coca-Cola Friendship Box — віртуальну версію класичного торгового автомату Coca-Cola. Коли учасники відкривали свій приз, вони знайшли різноманітні цікавинки NFT, як-от футуристичний Coca-Cola Bubble Jacket Wearable та The Sound Visualizer.

Зрештою такий захід дозволив Coca Cola залучити нову молоду аудиторію до своїх соціальних мереж.

Louis Vuitton

У минулому році Louis Vuitton випустив пригодницьку гру Louis the Game, у якій персонаж Вів’єн має пройти через шість світів, збираючи 200 свічок на честь дня народження Louis Vuitton. Бренд створив власну історію та світ для вивчення, схожий на рольову гру (RPG), яку можна знайти на PlayStation. Гравець потрапляє у світ, де він може бігати і збирати предмети, одягаючи свого персонажа у Louis Vuitton.

Окрім цього, було випущено 30 NFT, створених художником Beeple,які гравці могли знайти. Однак ці токени, на відміну від інших блокчейн-ігор, не можна було продавати на жодних ринках, що зробило їх суто цифровими предметами колекціонування.

Balenciaga and Fortnite

Balenciaga також наважилася піти у метавсесвіт та взяла участь у комп`ютерній онлайн-грі Fortnite. Гравці могли придбати цифрові наряди Balenciaga у її віртуальному бутику.

Гра з Balenciaga існувала лише один тиждень, і гравці могли спілкуватися один з одним, приміряти вбрання у кабінках для переодягання та додавати товари бренду до свого асортименту. Окрім цього, цифрова лінія одягу також була доступна у деяких магазинах та на сайті Balenciaga. 

Однак Balenciaga пішов ще далі, створивши 3D-білборди у Лондоні, Нью-Йорку, Токіо та Сеулі.

Selfridges and Pokemon

У 2021 році Pokemon відзначив своє 25-річчя, і тому разом з Selfridges, дизайнером Чарлі Коеном і Yahoo RYOT Lab вони створили Electric/City — віртуальне місто, де можна було купувати ексклюзивні віртуальні та фізичні продукти.

Відвідувачі у цьому місті занурені у 3D-середовище, де вони створюють власні аватари, щоб бродити цифровим простором. Цих персонажів можна одягнути у цифровий одяг, а також поділитися у соціальних мережах та інших віртуальних середовищах.

Переклад: Олександр Шаріпов

Джерело: Depositphotos

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.