Виробник карпатської води VODA UA збільшив частку ринку у рітейлі і HoReCA

02.09.2021
4514
PR-Матеріал

Компанія "АТ Маркет" збільшила обсяги продажу питної води VODA UA втричі протягом літа 2021 року. Зростання відбулося завдяки розширенню представленості на полицях у продуктовому рітейлі і сегменті HoReCa


 

За останні три місяці виробник карпатської джерельної води, який випускає питну воду під брендами VODA UA і "Карпатська Джерельна Вісокогірна", наростив свою частку ринку. Крім фактора сезонності, на це вплинули маркетингова активність компанії і нові контракти з національними роздрібними мережами.

Так, VODA UA тепер представлена ​​у 54 супермаркетах Varus, 12 супермаркетах Novus, у 5 "Мегамаркет", у двох Ultramarket, у 12 магазинах "Велика Кишеня", у 32 супермаркетах "Сільпо", у 40 магазинах "Еко-лавка". "Карпатська Джерельна високогірна" представлена у 80 магазинах "Рукавичка". Для мережі магазинів біля дому "Коло" виробник випустив карпатську воду під власною торговою маркою Kovtok у колаборації з українськими художниками. На етикетках представлені репродукції картин. Для мережі "Рукавичка" компанія виробляє власну торгову марку дитячої води "Сірко".

Таким чином, загальна кількість торгових точок, де продається питна вода від виробника "АТ Маркет" зросла на 300 об'єктів і наблизилася до 500.

"Ми прагнемо забезпечити якомога більше українських споживачів якісною карпатської водою, і співпраця з національними роздрібними мережами — важлива складова у нашій стратегії. Ми отримуємо позитивний відгук від наших клієнтів і партнерів, а це значить, що ми на вірному шляху ", — розповів засновник компанії" АТ Маркет "Дмитро Нікіфоров.

На сьогоднішній день у "АТ Маркет" діє чотири водозабори у Карпатах, які здатні виготовляти 200 000 літрів  щодня. Якщо більшість виробників добувають воду з-під землі, то у "AТ Маркет" найвищий водозабір в країні - він знаходиться на висоті 1040 метрів над рівнем моря. Розлив води здійснюють у тому місці, де її добувають, що гарантує високу якість і збереження корисних властивостей. Завдяки природним якостям і оригінальній  упаковці, VODA UA стала першим українським брендом питної води, що продається у Кувейті.

Нещодавно "Укргазбанк" видав компанії кредит 6,8 млн грн на виробництво води в упаковці, що на 100% переробляється.

Компанія планує зайняти 1,5% ринку питної води України в обсязі до кінця цього року і 3% - у наступному, а також розвивати експортний напрям.

/ Компанія "АТ Маркет" займається видобутком і реалізацією еталонних карпатських столових і мінеральних вод під торговими марками VODA UA і "Карпатська Джерельна Високогірна", "Горянка лікувальна", а також є офіційним дистриб'ютором всесвітньо відомих європейських брендів води Solan de Cabras, Vichy Catalan, Smeraldina, Mondariz і сінгапурського чайного бренду TWG TEA /

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.