Хорошоп випустив новий продукт для оптової торгівлі в інтернеті

06.07.2020
5207
PR-Матеріал

Компанія Хорошоп випустила новий продукт для оптових продавців — В2В Хорошоп. Які можливості він дає і як допомагає зробити оптову торгівлю зручною? Розбираємося в цій статті.

Кому потрібен В2В Хорошоп

  1. Оптовим компаніям.

  2. Виробникам, яким потрібен інструмент для реалізації продажів оптом і в роздріб з одного сайту.

  3. Роздрібним магазинам, які хочуть нарощувати свої оптові продажі.

  4. Компаніям, які працюють за дропшипінгом.

Які проблеми в оптових продажах вирішує В2В Хорошоп

  1. Передача актуальної інформації про ціни і залишки. Навіть якщо компанія розсилає актуальний прайс щоранку, клієнти не можуть довіряти йому на 100%. Ціни можуть постійно змінюватися, тому потрібно дзвонити менеджеру та уточнювати. Цей процес вимагає величезних затрат часу менеджерів і містить потенціал для помилок. В оптових інтернет-магазинах на Хорошопі актуальні індивідуальні ціни та залишки завжди можна подивитися на сайті.

  1. Оформлення замовлення. В деяких компаніях цей процес відбувається за телефоном, в деяких — клієнти надсилають прайс з зазначеними позиціями і менеджер вручну переносить замовлення в 1С. Хорошоп зробив можливим оформлення оптового замовлення просто на сайті, як у звичайному роздрібному інтернет-магазині, з урахуванням оптових цін, мінімального замовлення та кратності кожної товарної позиції.

  1. Робота з контентом. Дилерам дуже складно працювати з контентом від різних постачальників, особливо якщо їх понад 10. У багатьох з них відрізняються формати вивантаження товарів, через що доводиться платити постійному контент-менеджеру, який вручну перебирає одну й ту ж інформацію. В Хорошопі впровадили єдиний формат, який буде зручним і постачальникам, і дилерам.

Все це стало можливим завдяки низці функцій, які розробили в Хорошопі в рамках нового продукту. Зупинимося на них докладніше.

Групи користувачів

Для різних груп можна налаштовувати різну логіку відображення. Наприклад:

  • управляти видимістю цін — вказати, які ціни буде бачити певна група, або приховати їх;

  • керувати рівнем доступу до товарів — можна повністю приховати товари, показувати лише прев’ю в каталозі або надати повний доступ;

  • налаштувати відображення залишків на складі ― показувати кількість товарів, що залишилися, або просто факт того, що товар є в наявності;

  • керувати правами доступу до сторінок ― користувачі з різних груп бачитимуть лише вказані сторінки, наприклад, можна пропонувати абсолютно різний асортимент для оптових і роздрібних покупців

Типи цін

Наприклад, «Роздрібні», «Опт» і «Великий опт». Після цього в настройках кожного товару з'являться відповідні поля. Дані для цих полів можна з легкістю імпортувати/експортувати за допомогою Excel та оновлювати через API.

Оптові покупці крім своєї ціни зможуть бачити і РРЦ ― рекомендовану роздрібну ціну.

Кратність і мінімальне замовлення

Це зручно для тих, хто не торгує дрібним оптом, але хоче вказувати ціну за одиницю.

Наприклад, якщо прописати в мінімальному замовленні 10 товарів, клієнт не зможе купити менше, наприклад, 7 або 9.

Кратність стане в нагоді тим, хто продає тільки ящиками або коробками. Наприклад, якщо вказати кратність ― 4, можна буде замовити тільки 4, 8, 12 і т.д. одиниць товару.

Форма реєстрації покупців

До стандартної форми Хорошоп додав три нових поля: «Компанія», «Сайт» і «Посада». Вони не обов'язкові, але можуть допомогти дізнатися більше інформації про клієнтів.

Відображення товарів списком

Процес оформлення замовлення в В2В Хорошоп настільки ж простий, як і в звичайному роздрібному магазині: є повноцінна навігація з каталогом, фільтрами та сортуванням.

При цьому є можливість відображення товарів списком. Це зручно для покупців, які роблять великі замовлення і добре знають, що їм потрібно. У списку можна побачити ціну, наявність і фото товару, і швидко їх замовити.

Внизу списку товарів є поле «Моє замовлення», в якому видно суму замовлення і кількість товарів. Його можна відкрити та оформити замовлення, який відразу піде в 1С, після чого менеджер зв'яжеться з дилером.

Особистий кабінет

У ньому відображаються:

  1. Всі зроблені замовлення, їх статуси і номери ТТН.

  2. Список бажань. Якщо товару не було в наявності і клієнт натиснув на кнопку «Повідомити, коли з'явиться», він потрапляє до списку бажань. Як тільки у товара зміниться наявність або ціна, клієнту прийде про це повідомлення.

  3. Баланс, в якому видно підсумкову суму взаєморозрахунків з дилером. Її можна автоматично передавати з облікової системи.

  4. Блок з ПІБ, телефоном і поштою відповідального менеджера, який веде дилера.

API

API ― це інтерфейс, за допомогою якого сайт може передавати інформацію та отримувати її з різних зовнішніх систем. З облікової системи можна передавати ціни, наявність, статуси замовлень і баланс дилера. З сайту в облікову систему будуть надходити всі замовлення.

До В2В Хорошоп досить просто підключити облікові системи 1С, Торгсофт, Діловод і МойСклад завдяки стороннім модулям. Також є інтеграції з боку SalesDrive і RetailCRM.

Втомилися вирішувати проблеми через неактуальні залишки на сайтах дилерів? Переходьте на В2В Хорошоп. Реєструйтеся, щоб протестувати власний оптовий інтернет-магазин протягом 14 днів.

Маркетингові можливості оптового інтернет-магазину

Якщо постачальник готовий показати анонімним відвідувачам хоча б частину асортименту товарів, він може відкрити для індексації сторінки з товарами, щоб залучати пошуковий трафік з Google за оптовими запитам.

Якщо користувач введе в пошуковику роздрібний запит «купити навушники», він побачить, що Google Shopping, контекстна реклама і органічна видача забиті пропозиціями великих гравців на кшталт Rozetka, Фокстрот та Цитрус. Щоб скласти їм конкуренцію, невеликому магазину потрібні серйозні вкладення в просування. А от за запитом «купити навушники оптом» вгорі видачі багато невеликих спеціалізованих магазинів, які торгують виключно оптом. Вони інвестують в контекст і SEO, але це набагато менші суми, ніж якби їм довелося конкурувати з топовими магазинами. І цим потрібно користуватися.

Всі інтернет-магазини на базі В2В Хорошоп мають базові інструменти для SEO, тому просування буде проходити швидше. Крім того, на Хорошопі є можливість за кілька кліків генерувати фіди для вивантаження в Google Ads та Google Shopping.

Вартість Хорошоп B2B

  1. Стартовий платіж 25 000 грн. Але зараз діє знижка в зв'язку з запуском продукту, тому актуальна вартість ― 15 000 грн. Він включає в себе ліцензію на використання продукту, роботу з налаштування дизайну, допомогу в первинному наповненні контентом та налаштуванні інтеграції, а також консультації щодо усіх функцій.

  1. Щомісячна абонплата 2 500 за кожні 50 000 товарів. В абонплату входять розміщення сайту на наших серверах, підтримка його роботи, цілодобовий моніторинг і постійне впровадження нових функцій.

Як почати продавати оптом з Хорошопом?

Залишайте заявку на сайті horoshop.ua.

Як влаштований процес запуску сайту?

  1. Обирайте дизайн і надсилайте файли для імпорту товарів менеджерам Хорошопу.

  2. За 1-2 дня менеджери налаштують дизайн і завантажать товари.

  3. Протягом 14 днів безкоштовно тестуєте готовий сайт з товарами і розбираєтеся в функціях.

  4. Якщо впевнені, що вам підходить Хорошоп, завершуєте тестовий період і оплачуєте стартовий платіж.

  5. Підключаєте інтеграцію з обліковою системою і домен.

  6. Починаєте продавати!

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.