Підсумки року "Алло": компанія відкрила 47 магазинів та оновила 50 торгових точок

17.12.2021
2205

Фото: Алло

Ритейлер техніки та електроніки "Алло" відкрив 47 нових магазинів різного формату, а також додатково оновив понад 50 торгових точок. Про це повідомили у прес-службі компанії.


На кінець 2021 року кількість магазинів компанії під брендами "Алло", Mi Store та телеком-операторів налічуватиме 345 точок у 141 місті України.

До кінця року також заплановано відкриття трьох нових магазинів – у Бучі, Києві та Бердянську.

  • Магазини "Алло" виконують функцію шоу-румів, у яких можна протестувати ключові категорії маркетплейсу: смартфони, ноутбуки, аксесуари, електротранспорт, б'юті-гаджети, товари для спорту та інші. Представлені також зони брендів – Xiaomi, Apple, Samsung, Vivo та інші. Магазини "Алло" Мах мають спеціальну зону побутової техніки Smart Home. У кожному магазині можна забрати товари, замовлені на allo.ua.
  • Mi Store – монобрендові магазини Xiaomi, мережа яких розвиває ГК "Алло".
  • Також "Алло" є партнером та розвиває на правах франшизи монобрендові магазини Київстар, Vodafone та Lifecell.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.