Дослідження: покупці відмовляються від брендів, яким перестають довіряти

08.09.2021
2838

Иллюстрация: Campaign

Половина споживачів заявили, що перестали купувати у певних брендів під час пандемії. Дані дослідження YouGov розкривають, чому це відбувається. Результати засновані на опитуванні дорослих у віці від 18 років, проведеного у травні 2021 року на 17 ринках.


Несправність продукту — головний фактор відмови від бренду

Приблизно 3 з 10 (31%) глобальних споживачів змінили бренд, тому що компанія брехала про характеристики продукту, а ще 23% — через дефекти або відгуки на продукт.

Більш ранні звіти показують, що виконання обіцянок бренду і поставка якісних продуктів можуть допомогти підтримувати довгострокові відносини з клієнтами, а також поліпшити загальну репутацію бренду. А оскільки три чверті переглядають онлайн-огляди у процесі покупки, невиконання обіцянок може негативно вплинути на репутацію бренда.

Споживачі прагнуть дотримуватися етичних норм

Деякі споживачі говорять, що вони відмовилися від брендів, які погано поводилися зі своїми співробітниками (23%), отримують надмірний прибуток від клієнтів або державних послуг (22%) і вжили крайніх заходів, щоб мінімізувати свої податкові рахунки (14%). Деякі навіть говорять, що змінили бренди, які займали занадто домінуюче становище на ринку і, отже, обмежували конкуренцію (14%).

Попередній звіт Wunderman Thompson показує, що 8 з 10 споживачів вважають, що компанії повинні ставити людей і планету вище прибутку, і ще більше людей вважають, що стійкість повинна бути стандартною практикою.

Безпека даних — головна проблема

Близько 15% опитаних споживачів по всьому світу заявили, що відмовилися від бренду через втрату особистих даних. Цей відсоток вищий у США (18%), де інші дослідження показують, що 7 з 10 споживачів вважають, що їх дані знаходяться у меншій безпеці, ніж раніше, незважаючи на запевнення компаній.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.