Як повернутися в офіс під час пандемії: Основні правила і рекомендації для керівників компаній

09.08.2021
1686
PR-Материал

Правила та рекомендації, які повинні бути дотримані при поверненні людей в офіси після карантину та режиму самоізоляції.


 

У міру пом'якшення карантину, більшість компаній починають повертатися в офіси. Незважаючи на загальноприйняту сьогодні систему, де в офіси повернеться тільки частина співробітників, а друга залишиться працювати вдома, компаніям слід дуже ретельно підійти до організації оффлайн-роботи у нових умовах. Вкрай важливо створити корпоративні правила, яким будуть слідувати співробітники, плануючи поступовий вихід з карантину, кажуть фахівці київської компанії з оренди комерційної нерухомості A-office.

Практичні поради для компаній, які повертаються в офіси

 1. Працювати в офісах потрібно починати поступово

Якщо вас не влаштовує віддалений режим роботи, який був основним у розпал пандемії, і ви хочете швидше повернутися у звичний офіс, поспішати все одно не варто. Потрібно виробити план поступового повернення в офіс. Спочатку відриваються найважливіші офіси, куди потрібно запросити лише частина співробітників, для яких важливим є зворотний перехід з онлайну в офлайн. Ідеальним варіантом може стати поділ співробітників на дві-три зміни.

2. Не потрібно сліпо довіряти тестам на коронавірус

На даний момент всі системи тестування дають великий відсоток помилкових результатів. Звичайно, тестувати співробітників - це правильно. Більш того, у деяких регіонах ця процедура є обов'язковою. Але, пам'ятайте, коронавірус має дуже тривалий інкубаційний період і навіть при негативних тестах, людина може бути хворою. Тому, якщо згідно з тестами всі здорові, це не привід скасовувати існуючі правила дистанціювання і носіння засобів захисту.

3. Забезпечте безпечні зони

Найпростіший спосіб підхопити коронавірус - зловити його у повітрі. Частинки вірусу передаються по повітрю, а значить, для забезпечення безпеки працівників потрібно подбати про створення зон з перегородками з пластику, як на касах у магазинах. В інших країнах ця практика вже показала свою ефективність.

4. Обмежте кількість контактів між співробітниками

Зараз не час нахилятися над столами колег, багато спілкуватися у курилці і обідати за одним столом. Максимально захистіть працівників один від одного, наскільки це взагалі можливо при роботі в офісі.

5. Створіть прості і зрозумілі інструкції

Всі ваші співробітники, які повернулися в офіс, повинні бути проінструктовані про те, як потрібно себе вести, як захисні засоби носити і яким чином запобігти власному зараження коронавірусом і не наражати на небезпеку інших.

Як правильно управляти персоналом після карантину

1. Використовуйте по максимум гібридний розподіл персоналу

Не женіть всіх в офіс відразу. Є відділи, які показали підвищену ефективність в онлайн-режимі роботи. Не варто на даному етапі повертати їх в офіси. Можливо, у майбутньому гібридний розподіл персоналу стане нормою для більшості компаній.

2. Завжди повертайте співробітників по черзі

Першими в офіси повернутися повинні найважливіші співробітники. Далі, поступово підтягуються інші працівники, причому, ідеальним варіантом є введення для них змін. Відділи поділяються на рівні частини і працюють, наприклад, через день. Існує практика щотижневих змін. Обирайте найзручніший варіант для вашої компанії.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.