"Ми хочемо стати маркетплейсом, що об'єднає в собі всі побутові потреби користувача", — Микита Поліщук про новий сервіс доставки Noww

22.03.2021
3577

У лютому цього року в Києві запустилася нова служба доставки Noww. Поки що в ній доступна опція замовлення їжі з закладів харчування в Києві. У планах компанії стати майданчиком, в якому будуть об'єднано багато сервісів, що зможуть допомогти людям вирішити свої питання протягом однієї години. Наприклад, купити квиток в кінотеатр, викликати сантехніка, доставити одяг з хімчистки або магазину, продукти або побутову хімію. Детальніше про те, що з себе представляє Noww зараз і які плани компанії на цей рік Retailers розповів маркетинг-директор Микита Поліщук.


 

- Розкажіть детальніше про Noww?

- У перспективі, Noww буде майданчиком, через який користувач зможе вирішити будь-яку побутову проблему протягом однієї години. Наприклад, викликати сантехніка, посидіти з дитиною або погуляти з собакою. Або ж замовити одяг, їжу, оплатити  замовлення в ресторані через додаток, купити квитки в кінотеатр та інше. При цьому користувач буде отримувати кешбек. Назвемо це Noww - "побутова швидка допомога".

- Можете навести приклад вже існуючих в світі або в Україні схожих проектів?

- Ми не знайшли таких додатків, у яких би був представлений такий функціонал, який буде у нас. Якщо говорити про концепцію, процес підбору кур'єрів і взаємин з партнерами - ми розглядали естонський стартап Wolt.

- А зараз що себою представляє ваш сервіс?

- Зараз ми доставляємо їжу з ресторанів в центрі Києва і житлового масиву Позняки. Обслуговуємо не менш 50-60 замовлень щоденно на кожному березі. Стартували в цих районах, оскільки це райони з найвищою конкуренцією, де працюють всі ключові сервіси доставки. Наша логіка в тому, що якщо ми навчимо користувачів цих районів замовляти їжу у наших партнерів, тоді в інших районах проблем з доставкою у нас не буде.

- Ви вийшли на ринок в якому працюють такі сильні гравці Glovo, Rocket і Bolt Food з лояльною аудиторією. Як ви будете залучати клієнтів?

- Кожен з них допускає якісь помилки, за якими ми спостерігаємо і намагаємося не допустити у себе. До того ж, згодом, ми будемо розширювати сегменти доставки і додавати нові опції. Для залучення клієнтів, в додатку Noww ми використовуємо різні акції, нараховуємо кешбек за кожне замовлення. У нас доставка зараз коштує 15 грн, тоді як у конкурентів вона вище.

- Розмір комісії для закладів ...

- Насправді все агрегатори працюють приблизно однаково - беруть комісію 30-40% від замовлення. У нас вона становить - 30-36%.

- Хто бере на себе витрати по кешбеку?

- Ми. Але я не можу озвучити наш маркетинговий бюджет. Як стартап, ми не маємо такі безмежні можливості як у інших компаній. Тому наша клієнтоорієнтованість - це наш найголовніший маркетинг.

- Як працює кешбек в додатку для користувача?

- За рахунок своїх попередніх операцій, він зможе знизити вартість свого чека. При першому замовленні ми повертаємо 100%, але не вище 1000 гривень.

Потім розмір кешбеку буде залежати від сегмента. Для "Ресторанів" - 3% (на сумі в 500 грн - це ті ж 15 грн за доставку), в "Супермаркетах" - 5%, "Одяг" - 7%, а в розділі "Фріланс послуги" - 10%. Користувачі також зможуть використовувати кешбек під час візиту в кінотеатри, відвідуючи фестивалі і так далі. В процесі офлайн-активності можна буде списати до 50%.

Ми хочемо, щоб під час реального візиту в ресторан користувач зміг зменшити суму свого чека за рахунок кешбеку. Кешбек викликає негатив, але люди ще не розуміють наскільки це корисно. Зараз ми змінюємо назву і механіку роботи, додамо бонусний рахунок в додаток, на який будемо зараховувати NowwCoin (NCoin) і давати їх витрачати нашим користувачам.

- Як будуть пов'язані відвідування фестивалів і кінотеатрів з додатком? У вас є партнери в цих сферах?

- У нас багато договорів  партнерства, але поки не запущений цей розділ - ми їх не афішуємо.

- Що означає кешбек в ресторані? Клієнт зможе зробити замовлення через ваш сервіс і скористатися своїм кешбеком? Як це буде працювати?

- Ми хочемо зробити так, щоб користувач прийшов в ресторан і зробив замовлення не у офіціанта, а в нашому додатку і відняв від 10% до 20% суми чека з нашим кешбек-рахунком. Ми робимо це для підтримки наших партнерів і для того, щоб наш кешбек сервіс мав якусь цінність для користувача.

- У Noww буде можливість замовлення їжі, перебуваючи безпосередньо в ресторанах? Як це буде виглядати в додатку?

- Це буде виглядати, як будь-яке інше замовлення. Уже безпосередньо в акаунті користувач обирає - або доставляти йому це замовлення, або він його забере або з'їсть в закладі.

- Коли плануєте запуск інших  розділів?

- Раз на два місяці ми плануємо випускати новий розділ. Наступний запуск - це "Супермаркети". У нас є договори з невеликими магазинами. У цьому розділі будуть не тільки продуктові супермаркети, а й аптеки. Ми вже приступили до його розробки і плануємо запустити розділ не пізніше 1 травня.

- Коли плануєте запуск розділу з фріланс-послугами?

- Розділ "Джини" (так називається розділ з фріланс послугами, де користувачі можуть вибрати виконавця -ред.) буде запущений наступним. Цей розділ ми плануємо запускати близько двох місяців. Цілком можливо, що спочатку все ж запустимо доставку одягу. Все буде залежати від потреб клієнтів. Ми зробимо опитування всередині програми. З магазинами одягу буде не складно, тому що  каркас всередині програми, який ми робимо для розділу "ресторани і супермаркети", буде схожим. А в розділі "Джинів", коли, наприклад, потрібно буде в радіусі 3-х км знайти електрика - потрібно над цим попрацювати.

-Як у вас буде налагоджений процес доставки одягу? З ким із рітейлерів у вас вже є підписані договори?

- Доставка з магазинів одягу буде здійснюватися декількома способами. Перший - користувач зможе вибрати товар у відповідному розділі в додатку. Цей товар йому доставить кур'єр. Користувач може приміряти річ і прийняти рішення - залишати її чи ні. З усіма партнерами у нас домовленість про те, що користувач може замовити кілька позицій. Якщо клієнт залишає собі річ - доставка для нього безкоштовна.

Другий спосіб - покупка одягу через наших фахівців, яких ми називаємо "Джин". Він зможе доставити товар на пряме замовлення клієнта, буде його руками і очима. Він буде ходити по магазинам, показувати користувачеві, тобто це буде вже більш така преміум послуга.

- Це буде виглядати в додатку як маркетплейс одягу?

- Так, в додатку будуть представлені тільки ті магазини-партнери, звідки можна доставити товар не пізніше, ніж через годину після видачі. Якщо в інтернет-магазину є склад в радіусі хоча б 5-6 км від того місця, де знаходиться клієнт, відповідно, ми показуємо його користувачеві і він може зробити замовлення. Якщо користувач далеко або майданчик не має можливості доставити йому товар швидко, він навіть не буде доступний  у клієнта. У нас також можна буде купити те, що представлено в торгових центрах.

- Які цілі ви ставите собі на найближчий час, крім запуску нових розділів?

- Наша мета не захопити частину ринку у існуючих конкурентів, а створити свою аудиторію, яка буде користуватися не тільки доставкою фастфуду. Поки що ми зосереджені на тому, щоб дати нашим партнерам потрібний обсяг замовлень. Ми хочемо стати маркетплейсом, який об'єднає в собі всі побутові потреби користувача.

Авторка: Людмила Будіна

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.