Дослідження: У США 55% споживачів продовжить замовляти продукти в онлайні після закінчення пандемії

10.02.2021
1877

Фото: Medium

Під час пандемії одним з успішних напрямків стала онлайн-доставка продуктів - тепер це перспективна галузь, яка ще рік тому вважалася нішевою. Згідно з дослідженням маркетингової платформи Chicory, в США з початку минулого року кількість тих, хто замовляв продукти онлайн зросла на 27,17%. Також 55% респондентів мають намір продовжити покупки в онлайні, навіть після остаточного зняття обмежень.


 

Chicory проводила опитування споживачів в США для свого дослідження раз в кілька місяців. У 2020 році: в січні, в квітні, в липні, в жовтні. І в січні 2021 року. За даними платформи в січні 2021 року кількість нових користувачів, що здійснюють покупки продуктів в онлайні на різних платформах, зросла на 10% в порівнянні з квітнем 2020 року, липнем 2020 року - на 15%, і жовтнем 2020 року - на 9%. В результаті майже дві третини респондентів (65%) додають продукти в кошик для покупок щотижня або частіше.

У США в умовах обмежень найпопулярнішими серед споживачів були послуги з доставки продуктів таких рітейлерів: Walmart, Amazon, Target і Instacart. Варто відзначити, що послугами з доставки Walmart користуються 56% респондентів, а Amazon - 36%.

Приріст бази користувачів. Платформа Shipt, що належить Target, збільшила свою базу користувачів за рік на 57%. За нею йде Instacart, у якої кількість користувачів зросла на 48%. Менші показники у Stop&Shop/Giant Foods - 27%, Kroger (24%), Amazon (9%), Albertsons/Safeway (8%) і Walmart (0,5%).

 Крім простого замовлення продуктів, споживачі шукають на платформах з доставки контент для себе. Більше половини (52%) респондентів шукають рецепти раз на тиждень для планування поїздок до магазину.

Джерело: ChainStoreAge

Переклад з англійської: Людмила Будіна

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.