Чим дивувати покупців в 2021р. Ідеї для бізнесу 20.11.2020 на FinRetail 2020

12.11.2020
902
ПРОМО-АНОНС

20 листопада 2020 р в Києві відбудеться практична бізнес-конференція FinRetail 2020.


Два потоки Finance та Retail об'єднують кращі бізнес кейси від авторитетних експертів, успішних менеджерів-практиків сфери роздрібної торгівлі та фінансових послуг на одному бізнес майданчику. У фокусі FinRetail 2020 -Можливості, які з'явилися у retail індустрії в 2020 році, і якими вона скористалася або скористається в майбутньому.

Під час заходу учасники отримають відповіді на такі ключові питання:

- Куди ведуть тренди купівельний переваг 2020-2021;

- На які джерела інформації клієнти більше звертають увагу, кому та/або чому довіряють;

- Де брати креативні ідеї і натхнення;

- Чим захоплювати клієнта;

- Як в кризу знаходити нові можливості;

- Чим виділятися на тлі конкурентів;

- Як створювати інфо приводи;

- В які сучасні технології та сервіси варто інвестувати сьогодні, щоб забезпечити суттєву конкурентну перевагу в майбутньому;

- Оффлайн vs онлайн. Переходити або не переходити, ось в чому питання;

- Які є перспективи віддаленої ідентифікації, чи є світло в кінці тунелю;

-Як контролювати і управляти ризиками фінансової компанії, щоб не стати об'єктом пильної уваги фін. Моніторингу.

СЕРЕД СПІКЕРІВ: 

Марина Авдєєва - Підприємець. Співвласник СК «Арсенал Страхування», засновник «Easy Peasy Insurtech». Входить до ТОП-100 успішних жінок України за версією видання "Новий Час".

Христина Кармазина - Керівниця Напрямку діджитал продуктів ПриватБанку, у банківській діяльності 8 років. Ідеолог інноваційних продуктів у Приват24 та досвідчений експерт з розвитку інтернет-еквайрингу LiqPay.

Юрій Гладкий - СЕО, співвласник GRAPE. Спеціалізується на маркетингу і стратегії розвитку брендів. Працює з клієнтами в Україні, США, Словаччини, Румунії, Білорусі, Казахстані, Грузії та ін. Серед клієнтів Visa, Privatbank, Monobank, Верес, КОМО, Henkel, MHP, Silpo, ENSO, 64Audio, Prom, Foxtrot, OLX, L'Oreal.

Валерія Толочина - маркетинг-директор MEGOGO. Має 18-річний досвід у сфері реклами, маркетингу, PR, CRM, SMM і CSR. З 2010 року і до осені 2020 року очолювала маркетинг INTERTOP в Україні та Казахстані.

Олексій Міллер - Head of SMM в MEGOGO. Олексій має 5-річний досвід у сфері digital. Кар'єру почав у Діджитал-агентстві Sasquatch. До цього займався фрілансом, серед клієнтів був популярний український бренд рюкзаків GIN. Пізніше перейшов в музичний лейбл Івана Дорна Masterskaya, де працював на позиції SMM-менеджера, відповідав за комунікаційну стратегію бренду, працював з популярними українськими артистами та фестивалями

Анастасія Давидова - Комерційний директор CityConsult Development, колишній маркетинг директор Multiplex Holding, президент клубу маркетинг директорів The CMO Club CIS.

Веста Гунченко - керівник креативного юніта lifecell. Веста вже більше року інхаус відповідає за креативну частину маркетингових комунікацій lifecell, інхаусний креатив, а також за взаємодію з креативною командою агентства. Досвід роботи в рекламі - 12 років.

Зоя Лобод - співвласниця digital-агентства LOBODS, серед клієнтів якого понад 80 українських та міжнародних брендів, супроводжувала брендові сторінки ТАСкомбанк, КредитМаркет, Universal Bank, Loany і багатьох інших.

Денис Риков - закінчив КПІ за спеціальністю «Медична кібернетика та телемедицина». Брав участь в реалізації ІТ-проектів для Прикордонної служби України та аеропорту «Бориспіль» (АТ «Банкомзв'язок»), а також системи масових платежів України (СМПУ), впровадженні системи контролю на кордоні у співпраці з Інтерполом і автоматизована система пропуску EGATE в аеропорту «Бориспіль ».

Та багато інших провідних фахівців. А також представники Міністерства цифрової трансформації, НБУ, асоціацій UAPS, ВАФК,. Всього більше 25 спікерів.

Конференція пройде 2ма тематичними секціями / потоками:

1) Секцію «Retail» рекомендовано відвідати: підприємцям, власникам бізнесу, що займаються роздрібною торгівлею, директорам департаментів / керівникам напрямків продажів, маркетологам, бренд і PR менеджерам, а також представникам компаній, які пропонують інноваційні рішення і технології для торгівлі.

2) Секцію «Finance» рекомендовано відвідати: заступникам голів правління банків, страхових компаній, СЕО мікро-фінансових компаній, керівникам департаментів роздрібного бізнесу, стратегії, маркетингу, реклами і PR, IT, ризиків, а також представникам компаній-постачальників рішень для роздрібного бізнесу.

Взяти участь в конференції можна як у форматі оффлайн так і онлайн. Важливо знати, що у зв'язку з пандемією, викликаної вірусом COVID 19, кількість квитків на присутність оффлайні в цьому році обмежена.

Детальніше дізнатися про пакети для учасників, програму, спікерів, наявність вільних місць та зареєструватися можна за посиланням.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.