Магазини одягу запрацювали після карантину. Але рітейлери в паніці, що їм робити, щоб знизити ризик поширення COVID-19

18.05.2020
5147

Фото: Fashionista

Магазини одягу в США відновлюють роботу після тривалого закриття на карантин. Щоб споживачі відчували себе в безпеці у магазинах під час пандемії, крім дотримання дистанцій і санітарної обробки, деякі рітейлери залишать примірочні закритими, у той час як інші шукають альтернативні способи примірки одягу. Retail Wire розповідає, як великі американські рітейлери працюватимуть одразу після відкриття.


 

Багатьом покупцям страшно і неприємно повертатися у магазини в умовах пандемії. За даними опитування, проведеного в США роздрібною компанією First Insight, 65% жінок і 54% чоловіків не відчуватимуть себе у безпеці, приміряючи одяг у примірочних. А 66% жінок і 54% чоловіків заявили, що відчуватимуть себе некомфортно поруч із продавцями.

Ось як деякі рітейлери вирішуватимуть проблему з приміркою після відкриття:

  • Gap. Примірочні будуть закриті. А повернутий товар поміщатиметься на карантин на 24 годин з моменту отримання, після чого його знову повертатимуть у торговий зал (мова йде про офлайн-магазин).
  • Saks Fifth Avenue (американська мережа люксових універмагів). Працюватиме обмежене число примірочних. Після кожного відвідувача в них буде проводитися санітарна обробка. Приміряні або повернені товари забиратимуться з торгового залу на 48 годин. Saks Fifth Avenue збирається впровадити нову систему повернення без відвідування фізичного магазину, дозволяючи клієнтам відправляти повідомлення співробітнику магазину, який оформить повернення при вході в магазин або за його межами. У компанії вважають, що такий підхід сподобається багатьом клієнтам і менше людей у магазинах стане новою нормою.
  • Target. Примірочні будуть закриті у цій мережі супермаркетів також. Повернутий одяг пройде санітарну обробку протягом трьох днів і після її повернуть у продаж.
  • Macy’s. Рітейлер також відкриє менше примірочних. Повернутий і товар, який примірявся буде поміщено на карантин на добу перед поверненням у торгівельний зал. Крім одягу і взуття, відділи краси Macy’s пропонуватимуть консультації та демонстрації "без дотику" і допоможуть клієнтам протестувати продукти на аркуші паперу із зображенням обличчя. Клієнти будуть змушені використовувати дезінфікуючий засіб для рук при примірці аксесуарів.
  • DSW (американський рітейлер дизайнерського взуття і модних аксесуарів). Повернуте або приміряне взуття прибиратимуть з торгового залу, після чого його продезінфікують і залишать на складі, де товар пролежить три дні до того, як знову потрапить у торговий зал.
  • Suitsupply, виробник чоловічих костюмів, встановлює прозорі перегородки у своїх магазинах. Керівництво компанії вважає, що такі заходи забезпечать безпечну взаємодію між покупцем і співробітником магазину, яким все ще потрібно одягнути і підібрати штани або куртки. Крім того, клієнти можуть бронювати такі примірочні, які будуть стерилізовані заздалегідь, за попереднім записом.

 Фото: Suitsupply

Перегляд товарів через вітрини

У таких умовах рітейлери вигадують способи продажів без допомоги цегляних магазинів. Деякі співробітники рітейлера чоловічого одягу Bonobos демонструють одяг у своїх акаунтах у соціальних мережах, стимулюючи користувачів купувати онлайн. "Якщо [споживачі] раніше не хотіли вставати з дивану, тепер вони ще рідше будуть ходити у магазин ... якщо вони зможуть користуватися такими ж послугами в інтернеті", − розповів генеральний директор Bonobos Міккі Онвурал.

Ще один спосіб безпечного шопінгу, який може стати трендом у нових умовах − "перегляд товару через вітрини". "Перегляд товару через вітрину стане новою рекламою у Facebook і буде вкрай актуальним", − вважає генеральний директор торгової компанії Guesst Джей Норріс.

Mixology, магазин молодіжного одягу в районі Верхнього Іст-Сайду в Нью-Йорку, був закритий на кілька тижнів через пандемію. Але на вітринах як і раніше стоять манекени, одягнені у новий одяг. Напис на закритих дверях говорить: "Бачиш щось на вітрині, що тобі подобається? Не соромся, пиши або телефонуй " − нижче вказаний телефонний номер власників магазинів.

Нема єдиного рішення

Головна проблема, на думку експертів у тому, що уряд США видав всілякі рекомендації по соціальному дистанціюванню і дезінфекції, і в той же час, надав дуже мало вказівок щодо продажу одягу. Тому рітейлерам не зовсім зрозуміло, як поводитися з одягом, який приміряли покупці.

У своєму прагненні обробляти одяг рітейлери, швидше за все, спираються на загальнодоступні факти про час життя коронавірусу на поверхні. За даними дослідження, проведеного вченими з Гонконгу, час життя коронавірусу може значно відрізнятися у залежності від поверхні, на яку він потрапив. Наприклад, на друкарською папері або серветках коронавірус живе менше трьох годин. На дереві або тканині (наприклад, медичному халаті) він зникає тільки на другий день. На склі або паперових купюрах вірус зникає тільки до четвертого дня, а на нержавіючій сталі або пластику − до сьомого.

Проте, аналітики не вважають стратегії рітейлерів щодо санобробки здійсненними в довгостроковій перспективі. Представники охорони здоров’я США заявляли, що ймовірність заразитися коронавірусом через одяг або взуття занадто мала. На даний момент тільки одне дослідження показало, що існує невелика ймовірність того, що коронавірус може залишитися на взутті. Більшість досліджень показують, що незважаючи на те, що деякі вірусні частинки можуть знаходитися у повітрі близько півгодини, вони навряд чи осядуть на одяг через аеродинаміку.

Джерела: RetailWire, NY Post, CNBC

Переклад: Людмила Будіна

Переклад на українську: Михайло Лук’янов

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.