Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
Український Liki24 запустив глобальну платформу на 50 країн
Фото: Liki24
Український маркетплейс ліків Liki24 оголосив про запуск міжнародної платформи Liki24.global, яка стала доступною у 50 країнах світу. Тепер користувачі з різних регіонів можуть порівнювати ціни на медикаменти та замовляти їх із доставкою. Про це пише УРТЦ з посиланням на СЕО компанії Антона Аврінського
За його словами, міжнародний попит виявився значно більшим, ніж очікували. "Високий попит надходить з країн, яких ми ніколи не очікували. Нові дані надходять щодня, і вони вже формують нашу дорожню карту. Величезне спасибі та вітання команді. Усі ви зробили найбільший крок в історії нашої компанії. Ми більше не просто сервіс на деяких ринках ЄС. Ми глобальна платформа. І чудово нарешті сказати про це вголос", – написав Аврінський.
Платформа підтримує 10 мов і низку валют, а в компанії планують розширювати список. Менш ніж за три місяці після запуску замовлення оформили вже тисячі клієнтів, багато з яких повертаються і роблять повторні покупки.
Вихід Liki24 на глобальний ринок став одним з ключових кроків у стратегії масштабування українського healthtech-стартапу, який кілька років поспіль розвивався у країнах ЄС, а тепер претендує на статус міжнародного гравця.
Liki24 — це маркетплейс, що пропонує понад 200 000 товарів для здоров’я і краси від 13 000+ продавців і 50+ брендів. Сервіс дозволяє:
- порівнювати ціни між продавцями та обирати вигідніші міжнародні чи швидші локальні варіанти;
- економити до 50% на вартості товарів;
- отримувати консолідовану доставку з різних аптек або країн в одній посилці — завдяки AI-алгоритмам;
- користуватись безкоштовною доставкою в окремих випадках.
Компанія була заснована у 2017 році Антоном Авринським, Дмитром Лятамбуром, Сергієм Фадєєвим, Сергієм Клєбановим та Володимиром Зубенком.
