Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
Деяким клієнтам потрібно оновити Starlink до 17 листопада: подробиці
Фото: unsplash.com
Starlink зобов'язав клієнтів із застарілим програмним забезпеченням оновити його до 17 листопада 2025 року. Про це йдеться в повідомленні підтримки Starlink.
Ці клієнти поділяються на дві групи:
- Клієнти, які мають під’єднати термінал Starlink до електромережі до 17 листопада, інакше їхній комплект буде назавжди неробочим.
- Клієнти, які мають під’єднати термінал Starlink до електромережі й виконати оновлення програмного забезпечення. Починаючи з 18 листопада, їхній комплект не матиме доступу до Інтернету, доки не буде виконано оновлення.
У компанії пояснили, що оновлення є частиною плану з підвищення безпеки, продуктивності та надійності мережі Starlink.
Користувачам рекомендують перевірити версію програмного забезпечення у застосунку:
- версії до 2024.05.0 мають бути оновлені терміново — інакше обладнання стане непридатним;
- версії між 2024.05.0 і 2024.12.26 можуть оновлюватися вручну через застосунок;
- версії після 2024.12.26 наразі не потребують оновлення.
Оновити ПЗ повинні тільки ті клієнти, які отримали електронний лист або сповіщення в застосунку. Кожне повідомлення містить ідентифікатор Starlink (UTID), який ідентифікує, яких саме комплектів Starlink це стосується.
При цьому в компанії зазначили, що для оновлення ПЗ не потрібна активна лінія обслуговування. Процедура займає від 15 до 30 хвилин, а в деяких випадках — менше хвилини.
Просто під’єднайте Starlink і дотримуйтеся інструкцій, щоб оновити програмне забезпечення. З вас не стягуватиметься плата за оновлення або за під’єднання Starlink до електромережі під час цього процесу, — сказали в Starlink.
Детальніші інструкції можна знайти за посиланням.
У разі неможливості підключити термінал до електромережі до 17 листопада компанія радить звернутися до служби підтримки.
