Американці витратили рекордні $11,8 млрд на онлайн-шопінг у "Чорну п’ятницю"

01.12.2025
139

Фото ілюстративне. Freepik.com

Онлайн-продажі у США в "Чорну п’ятницю" сягнули нового історичного максимуму — споживачі витратили $11,8 млрд, на 9,1% більше, ніж торік. Роздрібні гіганти завдячують цей стрибок не лише щедрим знижкам, а й масовому впровадженню інструментів на базі штучного інтелекту, повідомляє Економічна правда з посиланням на Reuters та Adobe Analytics


За даними Adobe Analytics, яка відстежує 1 трильйон відвідувань покупцями інтернет-магазинів, у найбільший торговий день року покупці в США витратили рекордні 11,8 млрд доларів, що на 9,1% більше, ніж у 2024 році.

Сезон святкових покупок настає на тлі скорочення бюджетів, безробіття, що наближається до чотирирічного максимуму, падіння споживчої довіри в США до семимісячного мінімуму та цін, які змушують покупців стежити за кожним доларом.

Попит на онлайн-покупки зріс, оскільки споживачі проявили кмітливість у святковий сезон, згідно з Mastercard SpendingPulse, який відзначив 10,4% зростання продажів електронної комерції в Чорну п'ятницю, порівняно з 1,7% зростанням продажів у магазинах у 2024 році.

За даними Adobe, трафік на американських роздрібних сайтах, що керується штучним інтелектом, зріс на 805% порівняно з минулим роком, коли інструменти штучного інтелекту, такі як Sparky від Walmart або Rufus від Amazon, ще не були запущені.

Серед найпопулярніших товарів у Чорну п'ятницю були набори LEGO, картки Pokemon, ігрові консолі, такі як Nintendo Switch і PlayStation 5, а також товари від Apple AirPods до міксерів KitchenAid.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.