Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
Клієнти мережі TA-DA! накопичили бонусів на суму понад 20,2 млн гривень. Куди витрачають?
В умовах складної економічної ситуації українські ритейлери дедалі активніше роблять ставку на програми лояльності як дієвий інструмент утримання клієнтів. Мережа супермаркетів TA-DA! пішла далі – створила систему, де кожна гривня покупки повертається у вигляді реальних бонусів
20 мільйонів гривень повернули покупцям за рік
Цифри говорять самі за себе: у 2024 році клієнти TA-DA! накопичили бонусів на суму понад 20,2 мільйона гривень. З них використали 18,1 мільйона – це майже 90 % від усіх нарахованих коштів. Такий високий показник використання наразі є рідкісним для ринку, адже часто бонуси так і залишаються «мертвим вантажем» на картках покупців.
Коли люди активно витрачають бонуси, це означає, що система справді ефективно працює. У випадку TA-DA! 70% покупців регулярно користуються програмою лояльності, тоді як решта 30 % – це нові клієнти, які ще не встигли оцінити переваги.
Така висока залученість напряму впливає на структуру покупок.
У 2024 році у чеку з бонусною карткою (БК), який містить товар від торгової марки TA-DA!, – в середньому 6 СКЮ TA-DA!. У 2025 році у чеку з БК, який містить товар від TA-DA!, в середньому 4 СКЮ TA-DA!. Така тенденція зумовлення випуском власної торгової марки Gooddi та розширенням асортименту нового бренду. Доречно буде назвати регіони з найвищим середнім чеком учасників програми за перше півріччя 2025 року: Полтава, Суми, Кременчук, Київ, Кам’янське тощо.
Три способи стати учасником бонусної картки і зберегти приватність
Долучитися до програми лояльності можна буквально за хвилину – достатньо зробити покупку від однієї гривні та назвати номер телефону на касі. Принцип нарахування максимально простий: 1 гривня покупки = 1 бонус, а кешбек становить від 1 до 4 % залежно від загальної суми покупок. Наприклад, після того як клієнт здійснить покупок загалом на 1500 грн, відсоток бонусів зросте з 1 до 2, після 30 000 грн – вже до 3 %.
Також компанія передбачила альтернативи для тих, хто має намір зберегти конфіденційність особистих даних. TA-DA! запровадила три способи ідентифікації та використання бонусної картки: фізична картка, сканування штрих-коду в додатку або введення номера на терміналі.
Цифрова складова програми розвивалася навіть у складних умовах – наприклад, версію додатка для iOS компанія розробила у 2023 році під час активної фази військових дій. Це демонструє пріоритетність технологічного підходу в межах стратегії компанії.
Коли бонуси працюють не тільки в супермаркеті
Унікальність програми TA-DA! полягає в можливості використовувати накопичені бонуси за межами супермаркетів. Бонуси можна витратити в усій екосистемі TA-DA! та у наших партнерів: Банк Власний Рахунок + Явір-2000 – кав'ярнях Є!Кава by TA-DA!, дитячих кімнатах TADAROOM чи фітнес-студіях Brosko Studio.
Амбітним кроком стало партнерство з програмою «Власний рахунок». Невдовзі бонуси TA-DA! можна буде обміняти на балобонуси й витрачати в мережах «Сільпо», MAUDAU або LOKO. Запуск цієї функції вже в процесі підготовки. Фактично це перетворює локальну програму лояльності на частину масштабної системи заощаджень.
Окремі умови діють для співробітників компанії – вони відразу отримують максимальний відсоток накопичення у програмі лояльності – 4 % з першої покупки, що свідчить про комплексний підхід до формування лояльності як серед клієнтів, так і в межах команди.
Високий рівень використання бонусів показує, що українські споживачі готові активно користуватися програмами лояльності за умови їх справжньої практичності і широких можливостей застосування.
