Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
Італія оштрафувала Shein на 1 мільйон євро за «зелене» маніпулювання
Getty Images
Антимонопольне управління Італії (AGCM) оштрафувало компанію Infinite Styles Services Co Ltd, яка управляє європейськими веб-сайтами бренду Shein, на 1 мільйон євро. Причина — введення в оману споживачів через некоректні та перебільшені екологічні заяви у маркетингових матеріалах бренду fast fashion. Про це повідомляє AIN з посиланням на агенцію ANSA
Італійський регулятор виявив, що Shein активно просуває себе як бренд, орієнтований на сталий розвиток, але робить це без достатніх підстав. Зокрема, мова йде про розділи на сайтах компанії під назвами #SHEINTHEKNOW, evoluSHEIN та "Соціальна відповідальність", у яких Shein заявляє про використання екологічних матеріалів, зусилля з переробки продукції та скорочення викидів.
AGCM зазначає, що ці твердження:
- є нечіткими, загальними або перебільшеними;
- не мають достатніх доказів або суперечать фактичним даним;
- можуть вводити споживачів в оману, створюючи уявлення, що продукція бренду є більш екологічною, ніж насправді.
Крім того, Shein просуває лінійку evoluSHEIN by Design, акцентуючи на використанні «екологічних» волокон. Але AGCM вказує, що компанія насправді не надає чіткої інформації про життєвий цикл продукту та не пояснює, що ця лінійка становить дуже малу частку від загального асортименту Shein.
AGCM також розкритикувало заяви Shein про план скорочення викидів парникових газів на 25% до 2030 року та досягнення нульових викидів до 2050-го. За даними управління, компанія фактично збільшила свої викиди у 2023–2024 роках.
Нагадуємо, що раніше Shein вже штрафувало Французьке антимонопольне агентство на €40 млн (приблизно $47,17 млн) за введення покупців в оману. Тоді регулятор встановив, що компанія масово маніпулювала умовами знижок.
