Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
Маркетплейс Kasta запускає банківську картку у партнерстві з Банк Кредит Дніпро та Visa
Фото: Kasta / Facebook
Український маркетплейс Kasta провів ребрендинг і оголосив про запуск власної банківської картки Kasta Visa Card у партнерстві з Банк Кредит Дніпро та Visa. Про це повідомила пресслужба маркетплейсу, пише Liga.net
Новий фінансовий продукт став частиною застосунку Kasta – SuperApp. Kasta Visa Card можна відкрити безпосередньо у застосунку. Вона пропонує:
- до 30% додаткових знижок на товари Kasta;
- до 20% кешбеку на купівлі поза маркетплейсом;
- до 100 000 грн кредитного ліміту на купівлі;
- миттєве повернення коштів;
- безкоштовне відкриття, обслуговування та поповнення.
За словами CEO Kasta Андрія Логвіна, компанія трансформується з маркетплейса в багатофункціональну платформу, яка об’єднує купівлі, банкінг та доставляння.
Голова правління Банк Кредит Дніпро Сергій Панов зазначив, що це приклад розвитку "embedded finance", коли банківські послуги безшовно інтегровані у сторонні цифрові платформи.
Оновлений бренд отримав слоган "Завжди більше" та нову візуальну айдентику, створену креативною агенцією Banda.
Протягом 2024-2025 років Kasta відійшла від концепції виключно модного маркетплейса, реалізувавши партнерства з такими компаніями, як Фокстрот, E-ZOO, Pampik та Intertop.
