Термознижка в MAUDAU - у кошику як за вікном: як зробити спеку драйвером продажів

28.07.2025
776

Цього літа MAUDAU започаткував цікавий експеримент - «термознижку». Ідея проста, але ефективна: знижка на обрані товари дорівнює температурі за вікном. Якщо на вулиці +30 °С, то знижка -30 %. Акція була протестована на алкогольній категорії


Що показали цифри?

- Коньяк - шалене зростання продажів у понад 10 разів (+1000 %).

- Легке світле пиво - також у десятки разів більше продажів, ідеально для спекотних днів.

- Біле вино - зростання продажів на 300 %, хоч і без пікових стрибків.

- Просекко - популярність зросла в десятки разів, підтверджуючи сезонний тренд.

- Віскі - протилежна тенденція: продажі знизилися.

Що це означає?

«Термознижка - це не просто акційна пропозиція, це спроба «зловити» настрій покупця, який шукає щось легке і освіжаюче в найгарячіші дні», - коментує Дар’я Андріюк, бренд менеджер категорії алкогольних напоїв MAUDAU. «Наш експеримент показав, що покупці реагують саме на ті позиції, які відповідають їхньому фізіологічному стану та бажанням у період спеки. Коньяк та міцний алкоголь у такі дні менш популярні, а ось легкі ігристі, пиво та біле вино стають хітами».

Ще один важливий висновок - акція ефективна лише за температури вище 30 °C. «Коли температура опускається до 23-25 °С, знижка такої величини вже не вважається привабливою. Психологічний бар'єр у -30 % знижки, що дорівнює приблизно третині ціни, має неабияку магію - а це потужно мотивує робити імпульсні покупки», - додає Катерина Мілованова, promo & communications lead MAUDAU.

Читайте також: Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

Як це використовувати далі?

MAUDAU планує розвивати таку ідею: створювати сезонні добірки товарів з акцентом на візуальну подачу «літньої вигоди» - щоб гість відчував, що вибирає саме те, що «підходить до погоди». Такий підхід стимулює імпульсні покупки й підвищує лояльність клієнтів.

Термознижки - ефективний інструмент активації продажів у пік спеки, наприклад для легких алкогольних напоїв з преміальним позиціонуванням або інших товарів, які підходять до спекотних днів.

Нагадаємо: МАUDAU та Нова пошта об’єдналися у програмі лояльності «Доставка бонусів»

 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.