Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
Bosch інвестує понад 2,5 мільярда євро в ШІ до кінця 2027 року
Фото: Bosch
Bosch активно інвестує в штучний інтелект як рушій зростання. Очікується довгострокове зростання продажів рішень на основі ШІ для допомоги водієві та автоматизованого керування
- Bosch інвестує понад 2,5 мільярда євро в ШІ до кінця 2027 року
- Bosch прагне досягти продажів у понад 10 мільярдів євро до 2035 року завдяки рішенням на базі ШІ для допомоги водієві та автоматизованого керування
- Штефан Хартунг: «Прориви в штучному інтелекті дозволяють швидше стимулювати інновації та перетворювати їх на бізнес»
- Завдяки агентному ШІ в промислових технологіях, Bosch здійснює революцію у виробництві
- Bosch — лідер у Європі за кількістю патентів і патентних заявок у сфері ШІ
Штутгарт, Німеччина – Bosch продовжує задавати темп у застосуванні та розвитку штучного інтелекту (ШІ): до кінця 2027 року технологічна компанія інвестує в цю сферу понад 2,5 мільярда євро. ШІ є стимулом для інновацій та рушієм зростання продуктів і послуг Bosch. Він робить автоматизоване керування безпечнішим, надійно перевіряє якість на виробництві та полегшує повсякденне життя споживачів на роботі, у вільний час та вдома.
«Прориви у штучному інтелекті дозволяють відкривати абсолютно нові розділи в технологіях, прискорювати розробку інновацій і перетворювати їх на бізнес,» – каже Штефан Хартунг, голова правління Bosch. Bosch рано почала використовувати ШІ, поєднуючи його з глибокими знаннями в промисловості, і таким чином отримала чітку конкурентну перевагу. Крім того, за останні п'ять років компанія подала понад 1500 патентних заявок на винаходи у сфері ШІ, що робить її одним з провідних заявників у Європі.
Однією зі сфер, де Bosch хоче використати переваги ШІ, є системи допомоги водієві та автоматизоване керування. Навіть якщо імпульс у цій сфері ще не досяг свого піку, Bosch не має сумнівів, що автоматизоване керування досягне довгострокового успіху на ринку. Компанія пропонує правильні рішення для цього та впевнена: Bosch очікує, що її продажі програмного забезпечення, сенсорних технологій, високопродуктивних комп'ютерів і мережевих компонентів подвояться до середини 2030-х років і досягнуть понад 10 мільярдів євро. Bosch використовує ШІ в автоматизованому керуванні, наприклад, для візуалізації оточення транспортного засобу та для планування маршруту. Завдяки ШІ, транспортний засіб думає наперед, передбачає, як поведуть себе інші учасники дорожнього руху, і розраховує наступні кроки, щоб безпечно дістатися до місця призначення. ШІ не тільки забезпечує більшу безпеку в транспортних засобах; він також допомагає значно скоротити терміни розробки нових продуктів. Наприклад, Bosch може використовувати унікальну базу даних сенсорних даних транспортних засобів для живлення генеративного рішення ШІ – і таким чином навчати системи набагато швидше та ефективніше. Це може прокласти шлях до ще більш надійних асистентів водіння та функцій автоматизованого керування в майбутньому.
Коли ШІ розмовляє з ШІ У виробництві Bosch вже зосереджується на наступному рівні штучного інтелекту: агентному ШІ, який здатний самостійно приймати рішення та виконувати власні дії. «Агентний ШІ може надати імпульс ШІ, подібний до того, який смартфон надав інтернету,» - говорить Таня Рюккерт, член правління Bosch. Ця революційна технологія дозволяє різним процесам виконуватися паралельно. Кілька агентів ШІ можуть об'єднуватися в команду, мультиагентну систему, яка контролюється людьми або координуючим агентом. Bosch вже використовує цю можливість у власній діяльності: мультиагентні системи контролюють пристрої у виробництві, прогнозують потреби в обслуговуванні та оптимізують графік персоналу. «Ми вже вийшли на новий рівень. Результат — зменшення незапланованих простоїв і загальне підвищення продуктивності», — говорить Рюккерт.
Окрім власних заводів, скористатися досвідом Bosch у сфері агентного ШІ зможуть і інші компанії: Bosch розробляє платформу, яка буде доступна з осені 2025 року й дозволить іншим підприємствам створювати власні мультиагентні системи з мінімальними знаннями програмування або навіть без них. Мета — підвищити ефективність виробництва, зменшити витрати й забезпечити гнучкішу реакцію на потреби ринку. Такий комплексний, скоординований підхід може заощадити мільйони євро.
Bosch використовує ШІ, щоб створювати технології, «винайдені для життя»
ШІ є стимулом інновацій для Boschне лише в галузі промислового виробництва та автоматизованої мобільності, але й у всій компанії. Наприклад, розумне ліжечко BoschRevol стежить за життєвими показниками дитини, такими як серцевий і дихальний ритм. На електровелосипеді ШІ допомагає розвіяти занепокоєння щодо запасу ходу за допомогою функції Range Control, а на кухні він бере на себе роль шеф-кухаря: духовка Bosch Series 8 може розпізнавати близько 80 страв і автоматично встановлювати оптимальний спосіб приготування та температуру. ШІ також допомагає в ремонті: сканер стін здатен виявляти всередині стін електропроводку, металеві балки та порожнини.
Внутрішня академія готує працівників Bosch до роботи з ШІ
Bosch також залучає своїх співробітників: компанія розвиває навички у сфері ШІ всередині організації через власну AIAcademy, яка з 2019 року підготувала понад 65 000 працівників. Близько 5000 фахівців з ШІ працюють над інтелектуальними рішеннями. Навички роботи зі ШІ є важливими для майбутнього робочого світу і за межами Bosch. «Одне стає дедалі очевиднішим: суспільство, позбавлене компетенцій у сфері ШІ, відставатиме в глобальній конкуренції», — зазначає Хартунг. Більшість людей, очевидно, вже усвідомили наслідки ШІ: згідно з BoschTechCompass, чотири з п’яти опитаних у світі планують пройти навчання з ШІ, а близько двох третин підтримують ідею викладання ШІ як предмета в школі. У Німеччині 72 відсотки вважають, що ШІ стане домінуючою технологією наступного десятиліття в їхній країні. Bosch уже добре підготовлена до настання епохи ШІ.
Читайте також: Visa представила новий продукт який дозволяє ШІ знаходити та купувати товари
Група Bosch є провідним постачальником технологій та послуг у світі. В компанії працює близько 418 000 співробітників у світі (станом на 31 грудня 2024 року). Обсяг продажів компанії в 2024 році склав 90,3 млрд євро. За видами діяльності, компанія поділяється на чотири бізнес-сегменти: Рішення для мобільності, Промислові технології, Споживчі товари та Енергетика та будівельні технології. У своїй діяльності компанія прагне використовувати технології для формування світових тенденцій, таких як автоматизація, електрифікація, діджиталізація, підключеність та орієнтація на сталий розвиток. У цьому контексті широка диверсифікація компанії Bosch у різних регіонах та галузях посилює її інноваційність та надійність. Bosch використовує свій багаторічний досвід у галузі сенсорних технологій, програмного забезпечення та послуг, щоб пропонувати клієнтам міжгалузеві рішення з одного джерела. Компанія також застосовує свій досвід у галузі зв'язку та штучного інтелекту, щоб розробляти та виготовляти зручні для користувача, екологічні продукти. Завдяки технологіям, які «винайдені для життя», Bosch прагне сприяти підвищенню якості життя та збереженню природних ресурсів. До складу групи компаній Bosch входять RobertBoschGmbH та її приблизно 490 дочірніх і регіональних компаній у понад 60 країнах світу. Разом з партнерами з продажу та обслуговування, глобальна виробнича, інженерна та торгова мережа Bosch охоплює майже всі країни світу. Інноваційна сила Bosch є ключем до подальшого розвитку компанії. У 136 локаціях по всьому світу в компанії Bosch працює близько 87 000 співробітників, які займаються дослідженнями та розробками.
Компанію було засновано у Штутгарті 1886 року Робертом Бошем (1886-1942) як «Майстерню з точної механіки та електротехніки». Особлива структура власності RobertBoschGmbH гарантує підприємницьку свободу Групи Bosch, що дозволяє компаніїдовгостроково планувати та здійснювати значні інвестиції у своє майбутнє. Дев’яносто чотири відсотки статутного капіталу RobertBoschGmbH належать благодійному фонду RobertBoschStiftungGmbH. Решта акцій належить RobertBoschGmbH та корпорації, власниками якої є родина Бошів. Більшість права голосу належить RobertBoschIndustrietreuhand KG. На неї покладено обов’язок забезпечити довговічність існування компанії і, зокрема, її фінансову незалежність – відповідно до заповіту засновника компанії Роберта Боша.
