У британських супермаркетах тестують систему розпізнавання віку покупців для продажу алкоголю

04.02.2022
2490

Фото: Yoti

Великі мережі супермаркетів у Великобританії почали тестувати автоматизовану систему перевірки віку покупців, щоб уникнути очікувань на касі при купівлі алкоголю, повідомляє BBC. 


В експерименті приймають участь такі мережі як Asda, Co-op та Morrisons. Така ж технологія вже також використовується у магазині Aldi без кас у Лондоні.

Якщо клієнти погодяться на перевірку, камера визначить їх вік, використовуючи алгоритми, навчені на базі даних анонімних облич. Якщо система вирішить, що покупцеві не виповнилося 25 років, вони повинні будуть показати посвідчення особи. Система не зберігає отримані зображення, і навіть не розпізнає їхню зовнішність, а лише зіставляє інформацію із закладеними до неї параметрами, зазначають у компанії-постачальника технології Yoti.

Протестований на більш ніж 125 000 особах у віці від шести до 60 років, алгоритм в середньому вгадував їх вік з точністю від 1,5 до 2,2 років серед 16-20-річних відвідувачів. 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.