3,5 млн учасників та 110 тис. зібраних лимонів: у monobank назвали переможців та підбили підсумки акції

21.10.2025
1173

Фото: monobank

Співзасновники monobank Олег Гороховський та Михайло Рогальський оголосили імена останніх переможців акції з полювання на лимони у застосунку банку. Розповідаємо про головні цифри та результати акції, яка вже встигла стати еталоном вдалого маркетингу.


"Лимонну" акцію monobank запустив на минулому тижні. Клієнтам банку пропонували знайти 50 лимонів, захованих у різних розділах застосунку (і ще кілька секретних). Ті, хто знайшов 10 лимонів, брали участь у розіграші iPhone 17. Знайдені 50 лимонів давали можливість взяти участь у розіграші 1 млн грн. А секретні лимони — позмагатися за автомобіль BMW 3 Series або поїздку до “Діснейленду”. Щоправда, потім виявилось, що секретних лимонів (і секретних призів) було навіть більше.

Акція викликала неабиякий ажіотаж — охочих знайти лимони було так багато, що вони “поклали” застосунок monobank. Сервери просто не справлялися з навантаженням. Здавалось, що невловимі цитруси шукала вся країна: з ними робили меми, про них писали в усіх соцмережах, обмінювалися підказками, де ж їх шукати тощо.

Результати акції

  • Переможцем розіграшу 1 млн грн став Артем Харченко;
  • Поїздку до ”Діснейленду” з друзями отримав Данило Джуранюк;
  • Переможців розіграшу 100 смартфонів iPhone 17 та iPhone Air, а також 1000 банок шоколадних монет MilkBar x mono можна знайти за цим посиланням;
  • Автомобілі BMW 3 Series отримали Валентин Мельник, Олесь Рубіновський, Михайло Михайлик та Єлизавета Кушманцева;
  • Квартира від партнерів акції Inzhur REIT дісталася Юрію Хорошуну;
  • ЗСУ-лимон (3 млн грн на дрони RUSORIZ) виграв Костянтин Шакерзянов, який знайшов лимон, придбавши саперну лопату на monomarket.

Як розповів в інтерв’ю LIGA.net Олег Гороховський, одночасно у застосунку перебувало близько 300 000 шукачів лимонів, а на піку туди за пів години зайшли 750 000 користувачів. Кількість авторизаційних запитів за 16 жовтня, коли стартувала акція, становила рекордні 24,1 млн.

“Через те, що навантаження на всі комплекси були надмірними, ми врешті-решт були змушені трохи уповільнити роботу застосунку, щоб якось "зрізати" це навантаження”, — зазначив Гороховський.

Він додав, що ініціатором акції став маркетинговий підрозділ monobank. За його словами, попри деякі технічні труднощі, ця активність стала “тріумфом маркетингу”.

Скільки людей взяли участь в акції:

  1. 3 542 008 користувачів зібрали хоча б по одному лимону;
  2. 3 129 928 користувачів зібрали 10 лимонів;
  3. 741 261 користувач зібрав 50 лимонів.

Ще трохи статистики:

  • Загалом забрали 110 579 357 лимонів;
  • Рекорд збирання 50 лимонів склав 62 хвилини;
  • 4830 людей змінили своє ім’я в застосунку monobank на “Лимон”;
  • Понад 600 тисяч підписників приєдналося до Telegram-каналу Олега Гороховського за час акції.

Наскільки ефективною була акція

СЕО-спеціаліст та маркетолог Євгеній Тесля спробував підрахувати, у скільки ж обійшлась лимонна акція monobank, опираючись на дані з офіційного Instagram та Telegram Олега Гороховського. Загальну вартість усіх призів він оцінив у 8 786 939 грн. Розділивши призовий фонд на загальну кількість учасників, які зібрали хоча б один лимон, Тесля оцінив “вартість” одного такого користувача для банку у 2,48 грн. Кожен користувач, що зібрав 10 лимонів “коштував” 2,81 грн. А користувачі, які проявили найбільшу залученість та зібрали 50 лимонів, були “найдорожчими” — по 11,85 грн.

Майже всі (88%), хто почав збирати лимони, в результаті зібрали хоча б 10 штук. І кожен четвертий з них (майже 24%) в результаті дійшов до фінішу.

За словами Теслі, навіть “найдорожчий” та найактивніший користувач обійшовся monobank дешевше, ніж у середньому коштує один клік в Google Ads, а менш активні учасники були дешевшими у 3-4 рази. Що ще раз доводить, що гейміфікація у поєднанні з вдалою механікою є надзвичайно ефективним маркетинговим інструментом.

Раніше ми розбиралися, чому гейміфікація у ритейлі зараз є набагато ефективнішою, ніж звичайні знижки та акції, і як її грамотно застосовувати.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.