У київських ТРЦ пропонують запровадити «Годину тиші»

23.09.2025
526

Фото: rau.ua

У київських ТРЦ та магазинах пропонують запровадити так звану «Годину тиші», під час якої заклад має приглушити музику і світло, вимкнути рекламні оголошення. Про це розповіла на своїй сторінці в ФБ заступниця голови КМДА Марина Хонда


Мета соціальної ініціативи - створити комфортний простір для людей для людей із розладом аутистичного спектра, ветеранів, а також батьків із дітьми та людей старшого віку.

"У великих торговельних просторах, де постійно звучать оголошення, грає музика та миготить світло, — є люди, для яких така атмосфера стає справжнім випробуванням. Це люди з розладом аутистичного спектра, з підвищеною чутливістю до звуків і світла, з РДУГ, ветерани та цивільні з ПТСР, люди старшого віку й навіть батьки з малюками", - пише Марина Хонда.

За словами посадовиці, «Година тиші» важлива з наступних причин:

  • створює безпечний простір для ветеранів, людей із ПТСР, РДУГ, коли різкі звуки й яскраве світло не провокують тривогу;
  • допомагає людям із сенсорною чутливістю та з розладом аутистичного спектра комфортно робити покупки;
  • робить середовище зручнішим для старших людей;
  • дарує спокій батькам із дітьми.
"У багатьох країнах світу — зокрема у Великій Британії, США та Канаді — впроваджено «Годину тиші» у супермаркетах і торгових мережах. Кожен відповідальний бізнес в Україні має долучитися до цієї ініціативи. Адже кожна «Година тиші» — це повага та турбота про кожного", - додає Марина Хонда.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.