Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
Uklon — 15 років успіху: як продуктова IT-компанія тримає лідерство на українському ринку
Фото: Uklon
Днями у Києві пройшов Uklon MediaDay — захід, який зібрав всіх тих, хто цікавиться історією компанії та її успіху на ринку України. На зустрічі представники топових медіа нашої країни мали змогу почути всі подробиці. Зокрема, виступи членів LeadershipTeam — 12 керівників, які керують командами — дали змогу побачити у деталях, як працює компанія, які продукти створюються та з якими викликами мають справу співробітники
Uklon — продуктова сервісна IT-компанія, яка є розробником онлайн-сервісу виклику авто із такою ж назвою. За 15 років на ринку райдхейлінгу України компанія впевнено займає одну із лідерських позицій. За ці роки з’явилися також нові важливі напрямки, як-то послуги з доставки Uklon Delivery, перевезення у форматі B2B (послуги для компаній), а також власна платформа для реклами — Uklon Ads. Станом на зараз компанія надає свої послуги у більше, ніж 25 містах країни, а на додаток ще й на популярному курорті у Карпатах — комплексі Буковель.
Важливо: існують одразу дві важливі складові, які дають змогу бачити зростання компанії – це ті показники, якими не тільки компанія, але й українці загалом можуть пишатися. Перше – це клієнтський досвід: те, що реально вирізняє Uklon серед конкурентів. Тут головне – додавати радості клієнтам, підтримувати їх. А друге — маркетинг, який є розширеною рушійною силою для абсолютно всіх продуктів компанії.
Якщо коротко розповісти про компанію у цифрах, то Uklon — це:
- понад 25 мільйонів завантажень застосунків;
- 15 років невпинного зростання на українському ринку;
- понад 100 тисяч водіїв, які є партнерами компанії;
- понад 10 мільйонів різних замовлень впродовж місяця;
- понад 800 членів команди.
З технічної точки зору вся компанія – це 12 продуктових команд, що розробляють, реалізовують ідеї, просувають на ринку 20 різних продуктів. Робиться все це за допомогою мікросервісної архітектури. Одне з найкращих досягнень – стабільність: компанія не падає (не знижу4ються основні показники) вже багато років, і це попри пандемію та військову агресію із боку Росії. Головною ж місією у компанії вважають сприяння змінам у сегменті культури життя у місті, а робиться це за допомогою цікавих технологічних рішень, які дозволяють долати щоденні виклики.
Одне з цікавих рішень – це власна команда картографії, яка розробляє Map Service - мапи, маршрути тощо. У роботі використовується штучний інтелект. Є у компанії і команда інформаційної безпеки, і внутрішня команда підтримки оперативних сервісів, розробки нових процесів. Всі команди – кросфункціональні, самодостатні, здатні приймати важливі рішення у кожному з сегментів роботи компанії. Також важливо й те, що екосистема компанії – це не тільки безпосередньо продукти, а набагато більше.
Цікаво: компанія вперше в Україні запропонувала клієнтам новий клас автомобілів — інклюзивний. Зараз таку автівку можна замовити у двох містах – Києві та Львові.
Uklon має інтеграцію з багатьма державними та приватними компаніями. Зокрема, водії мають змогу підтягнути свої документи, користуючись сервісом Дія. Також компанія співпрацює із сервісами, які помітно спрощують оплату. На додаток варто згадати й про те, що водії у цій компанії мають свободу вибору – скільки працювати, як обирати замовлення тощо. Загалом компанія пропонує водіям максимально прозорі умови співробітництва – і це є перевагою.
Головна мета Uklon MediaDay – розповісти відкрито про плани, продукти та технології. І все це було виконано у кращих традиціях зіркової команди!
Автор: Юрій Атанов
