Нова Пошта презентувала вісім технологічних рішень для оптимізації роботи

20.02.2024
1657

Фото: Нова пошта

У компанії Нова пошта є департамент інновацій – R&D, що займається розробкою нових рішень з метою оптимізації процесів та витрат. Раз на рік він проводить DemoDay, де презентує вищому керівництву свої пілотні проєкти. У фокусі – інновації у маркетингу, продажах, обслуговуванні клієнтів, митно-брокерських послугах та сортувальній і транспортній логістиці, йдеться в матеріалі LIGA.net. 


 Які інновації були представлені в цьому році: Електронний помічник – термінал самообслуговування, "Коробкомат" – пристрій, що дає змогу автоматизувати продаж пакування, Роботизована система збору замовлень, Масштабування роботизаціїВідстежування тари, Тара нового зразкаНовий вид мобільного відділення – "Капсула часу", Стенд для продажу товарів з інтернет-магазинів у відділеннях

Цього року  "Нова пошта" запустить "коробкомати" – пристрої, що дають змогу автоматизувати продаж пакування. У компанії зазначили, що ця розробка покликана спростити життя всім, хто часто відправляє посилки. "Коробкомат" може продати одну одиницю пакування лише за вісім секунд. Для порівняння: щоб купити одну коробку у відділенні в оператора, клієнт у середньому витрачає одну хвилину.

Ще одна опція – продаж новітніх типів коробок, які можна швидко запакувати без використання скотчу. Запас коробок в одному автоматі – до 100 штук, загалом тут можна придбати чотири різні типи коробок на вагу відправлення до 3 кг.

Собівартість нової коробки виходить на 30% дорожче, ніж звичайної. Проте – це доповнення до послуги, яке створює додаткову цінність, кажуть в компанії. 

Також, Нова Пошта замінює деревʼяні піддони на пластикові. У компанії розповіли, що наразі кількість піддонів НП налічує майже 27 000 штук.  Вони деревʼяні, і якщо всіх їх скласти до купи, то вийде вежа заввишки майже 4 км. Пластикові були б утричі менші. Водночас вага одного дерев'яного піддона у сухому стані становить від 15 кг, у вологому – до 31 кг. Таким чином, вага усіх піддонів компанії – 427 тонн, що на 240 тонн важче за аналогічну кількість пластикових.

Жоден із європейських зразків команду повністю не влаштував. Тому вирішили зробити власну пресформу з перевагами всіх інших конструкцій та з захищеним місцем під встановлення мітки. В основі – технологія лиття спіненого полімеру. Це робить піддон легким, міцним та витривалим.

Крім того, життєвий цикл деревʼяного піддона – 16 циклів, і за 2023 рік компанія списала вже майже 23 000 піддонів. Щороку це 340 тонн деревини, або 1 га лісу. Тож компанія має на меті замінити всі деревʼяні піддони на пластикові, які потім можна повторно переробляти.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.