Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
Директорка UTG про найближчі відкриття нових ТРЦ. Колонка Євгенії Локтіонової для “Інтерфакс-Україна”
Євгенія Локтіонова, директор компанії UTG
Про найближчі відкриття нових ТРЦ, зокрема White Lines, “Темп”, Proskuriv Plaza, запуск нової черги "Глобал UA" розповіла директорка компанії UTG Євгенія Локтіонова у колонці “Інтерфакс-Україна”. Приводимо тезісно
Нові відкриття у 2025 році
-
У Житомирі відкрито ТЦ «Жито» (3811 км.м, формат рітейл-парк, два рівні)
-
В Ізмаїлі — ТЦ Pokrovsky (5300 кв.м) з орендарями, серед яких є бренди, які вперше заходять у місто.
UTG здійснює весь ланцюжок від концепції до управління: аналіз ринку, оцінка купівельної спроможності, моніторинг конверсії, орендних ставок, вакантності тощо. Це дозволяє запускати об’єкти з високою ефективністю.
Важливо адаптувати концепцію ТЦ до конкретного міста: з урахуванням населення, конкуренції, потреб, купівельної спроможності. Формат може бути різним, але ключове — закрити актуальні потреби місцевості.
UTG надає великого значення брокериджу — підбирають операторів, які ще відсутні в місті, щоб створити унікальність об’єкта. Важливо, щоб при відкритті заповненість орендарями була не нижче приблизно 70%.
Реконцепція існуючих центрів
Приклади:
-
ТЦ «Софія Молл» — зазнав сильного падіння заповненості через неправильний формат, після цього проведено реконцепцію у районний торговий центр з поточною заповненістю і хорошою конверсією.
-
Інші об'єкти, як ТРЦ «Глобал UA», ТЦ Appolo — також успішні завдяки правильному підбору операторів і формату.
Плани на 2026 рік
-
Запуск ТЦ White Lines у Києві, площа ~27 000 м² — наразі зайнятість ~70 %.
-
МФК Proskuriv Plaza — 36 000 м² у Хмельницькому, вже має близько 70 % арендаторів.
- Розширення ТРЦ «Глобал UA» у Житомирі (додатково ~20 000 м²).
UTG демонструє, що торговельна нерухомість в Україні може бути ефективною навіть у складних умовах, якщо правильно підходити до концепції, управління, брати до уваги місцеві особливості та ринок.