Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
У Лондоні відкрився барбершоп української мережі Frisor
Фото: Frisor
Українські підприємці продовжують розширювати бізнес за кордоном, і Лондон стає однією з ключових точок на карті цієї нової хвилі експансії. Мережа салонів краси Backstage запустила там дві локації у 2024-му, магазин MultiСook від співвласника українського виробника напівфабрикатів «Галя Балувана»запрацював на початку 2025-го, а мережа "П’яна вишня" встигла відкрити та вже закрити у Лондоні власну точку. Тепер до британського ринку приєдналася найбільша українська мережа барбершопів Frisor. Про це пише Forbes
У листопаді 2025 року бренд відкрив першу локацію в британській столиці. Власник салону — чинний офіцер ЗСУ Руслан Колішенко, який через військову службу передав оперативне управління дружині та команді менеджерів.
Чому Лондон?
Руслан Колішенко — один із найуспішніших франчайзі Frisor. Першу франшизу він купив у 2018 році за $6000, а за сім років виростив мережу до семи барбершопів в Івано-Франківську. У його портфелі також пʼять закладів "Пʼяна вишня" у Хмельницькому, Тернополі, Івано-Франківську, Яремчі та Буковелі.
На рішення вийти на британський ринок вплинули два фактори:
1) активна українська діаспора, що формує нове підприємницьке середовище;
2) сильна культура барберингу в Лондоні.
Локацію обрали престижну й трафікову — Камден-Таун, район із високою концентрацією туристів, ринків, пабів і клубів.
Інвестиції та фінмодель
Частина франківської команди бізнесу виїхала до столиці Британії через війну, до того ж у місті розвинена культура барберингу. «Хотілося показати наш український сервіс та стиль», – каже підприємець. Бізнес був заснований ще до мобілізації Колішенка, а управлінням займаються дружина підприємця та команда менеджерів, зазначили у пресслужбі Frisor Barbershop.
Основні складнощі – це підбір приміщення, оплата всіх платежів та британська бюрократія з її ліцензіями, додатковими платежами та очікуваннями, каже підприємець. У запуск барбершопу в Лондоні він вклав майже £170 000. Фінансові очікування – вийти на £40 000–50 000 на місяць із маржею 15–20%.
Плани на найближчий рік – стабілізуватися і вижити на тлі тотальної конкуренції та демпінгу за рахунок сервісу та якості, каже Колішенко.
Ринок барбершопів, за його словами, у Лондоні великий, але не перенасичений. «Демпінг створюють власники барбершопів, які залучають клієнтів швидкими стрижками – 15–20 хвилин за £20. Проте гарного сервісу там немає», – додає підприємець.
Frisor – найбільша в Україні мережа барбершопів, яка працює з 2014 року за моделлю франшизи. На кінець 2025 року це 55 салонів: 50 в Україні, п'ять за кордоном – у Польщі та Австрії, повідомили у пресслужбі Frisor Barbershop. Річний виторг мережі – приблизно 230 млн грн.
Стартові інвестиції для франчайзі – від $25 000, роялті – 5% з четвертого місяця, з окупністю часто до 1,5 року. Термін відкриття франшизи – від двох місяців. На Лондон як на новий ринок франшиза поширилася без паушального внеску та роялті, кажуть у пресслужбі Frisor Barbershop. Франшиза надає стандарти, забезпечує підтримку офісу, сайт, мобільний додаток, навчання персоналу.
