Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
Starbucks продає контроль над бізнесом у Китаї фонду Boyu Capital
Фото ілюстративне. freepik.com
Мережа кав’ярень Starbucks домовилася про продаж контрольного пакета свого бізнесу в Китаї інвестиційній компанії Boyu Capital. Угода оцінює китайські операції Starbucks у $4 мільярди, повідомила компанія. Це — одна з найбільших трансакцій із продажу китайського підрозділу глобальною споживчою компанією за останні роки. Як пише Delo.ua, про це повідомляє Reuters
За умовами угоди Boyu Capital, співзасновником якої є онук колишнього президента Китаю Цзян Цземіня, отримає до 60% у новому спільному підприємстві. Starbucks збереже 40%, продовжить ліцензувати свій бренд та інтелектуальну власність.
Компанія заявила, що партнерство має допомогти прискорити зростання мережі на другому за величиною ринку у світі, де конкуренція з локальними гравцями, такими як Luckin Coffee та Cotti Coffee, стрімко зростає. Останні пропонують лате за 9,9 юаня ($1,4) — утричі дешевше, ніж у Starbucks.
«Ми прагнемо зробити Starbucks доступним для більшої кількості клієнтів у більшій кількості міст по всьому Китаю. Ми бачимо шлях до зростання з сьогоднішніх 8000 кав’ярень до понад 20 000 з часом», — сказав генеральний директор Starbucks Браян Ніккол.
Американська компанія оцінила загальну вартість свого китайського бізнесу (включно з надходженнями від продажу, збереженою часткою та ліцензійним доходом) у понад $13 мільярдів. Після оголошення про угоду акції Starbucks зросли на 3%.
