Сектор люксових брендів продовжує зростати: хто опинився в лідерах

14.12.2025
216

Фото: unsplash.com

Преміальний сектор продовжує своє зростання. Згідно з останнім рейтингом Luxury & Premium 50 від Brand Finance, сукупна вартість провідних світових брендів досягла 317 млрд доларів. Про це повідомляє видання Аcross-Мagazine.

Очолює рейтинг компанія Porsche. Її ринкова капіталізація становить 41,1 млрд доларів.

На другому місці опинився Chanel, який обігнав Louis Vuitton. У 2025 році бренд зріс на 45% — до 37,9 млрд доларів. Це стало можливим завдяки розширенню роздрібної мережі, креативному керівництву і сильній концепції бренду під керівництвом генерального директора Ліни Нер.

Rolex і Ferrari також продемонстрували зростання на 36%. Dior і Hermès залишаються одними з найстабільніших і найцінніших гравців у цьому секторі, а Guerlain повернувся в топ-10 після високих показників продажів парфумерії.

Видання зазначає, що незважаючи на зростання в 2025 році, люксові бренди зіткнуться з новими реаліями. Продовжуватимуть зростати ті бренди, які інвестують у створення історії бренду, контрольоване поширення, культурну значущість та подієвий маркетинг.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.