ПриватБанк, Аврора і Mastercard запускають настільну гру для дітей та квест за суперкартками

20.11.2025
153

Фото: пресслужба ПриватБанку

До міжнародного Дня захисту дітей ПриватБанк, компанія Mastercard та мережа мультимаркетів “Аврора” створили універсальну настільну гру для дітей з  елементами фінансової грамотності - “Фінансики”. Універсальний набір ігрових карток дозволяє грати в “Хто я”, чи такі популярні ігри як “Крокодил” чи “Еліас” або ж взагалі за своїми правилами, та стане в пригоді перед довгими зимовими канікулами та святами. Про це пише пресслужба ПриватБанку


“Гра “Фінансики” - чудовий спосіб говорити про гроші в сім'ї та вчити дітей фінансової грамотності, - говорить член правління ПриватБанку з питань роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко. - Ми хочемо допомогти дітям зробити перші кроки у світі фінансів через гру, цікаву практику та реальні інструменти - справжню банківську картку Юніорбанку та цифрові сервіси, щоб сформувати розуміння сучасних фінансів та показати як “працюють” гроші”. 

Яскраві та легко впізнавані бокси “Фінансиків” з універсальним набором ігрових карток, та унікальним стикерпаком з 18 листопада доступні у всіх магазинах мережі “Аврора”. Вартість комплекту становить 109 грн, а при оплаті карткою Юніора від Mastercard та ПриватБанку - 88 грн. 

«Ми в «Аврорі» переконані, що навчання фінансової грамотності для дітей може бути легким та цікавим. Через гру, у легкій формі, ми допомагаємо дітям

відкривати світ грошей у веселій формі, робити свої перші «дорослі» покупки й отримувати винагороду за кмітливість. Це яскрава, доступна та корисна покупка, яка надихає грати, навчатися й вигравати призи в реальному житті», - зазначив Віталій Колісник, Fintech manager мережі мультимаркетів «Аврора».

Головним квестом “Фінансикоманії” стане пошук 25 “суперкарток”, які рандомно розподілені серед всіх боксів “Фінансиків” та дають можливість, при наявності у дитини картки Юніора від Приватбанку та Mastercard, отримати суперподарунки - ігрові приставки, ноутбуки та іншу техніку. Грай у “Фінансики” - заробляй у грі, вигравай у житті! 

«Одне з важливих завдань для нас і наших партнерів – допомогти юним українцям опанувати основи фінансової грамотності, щоби вони були більш підготовленими до життя у цифровому світі та вміли користуватися сучасними фінансовими інструментами. Дякуємо партнерам за відкритість до нових ідей та створення проєктів, які можуть навчати фінансовій грамотності легко й цікаво, перетворюючи цей досвід на захопливу гру», – підкреслює Інга Андреєва, генеральна директорка Mastercard в Україні та Молдові.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.