Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
Прибуток німецького автоконцерна BMW зріс на 256% попри тарифи Трампа
Фото ілюстративне. freepik.com
Німецький автовиробник BMW Group показав відновлення у третьому кварталі 2025 року — чистий прибуток зріс до 1,7 млрд євро, що на 256% більше, ніж роком раніше. Прибуток на акцію підскочив на 328% — до 2,74 євро, свідчить фінзвіт компанії, пише Liga.net
Продажі автомобілів BMW, Mini та Rolls-Royce зросли на 8,7%, до 588 тис. одиниць, а мотоциклів — на 5,7% (53 тис. одиниць). Прибуток групи до вирахування відсотків і податків збігся з прогнозами і склав 2,3 млрд євро, тоді як виторг виявився трохи меншим за очікування - 32,3 млрд євро.
"У третьому кварталі ми вчергове довели надійність і стійкість нашої бізнес-моделі", - заявив голова правління BMW AG Олівер Ципсе.
Основними драйверами зростання, додав Ципсе, стали спортивні моделі BMW M та електрифіковані автомобілі.
Прибуток групи до вирахування відсотків і податків збігся з прогнозами і склав 2,3 млрд євро, тоді як виторг виявився трохи меншим за очікування - 32,3 млрд євро.
Після зниження річного прогнозу минулого місяця через високі тарифи та повільне зростання в Китаї BMW заявила, що, як і раніше, очікує маржу на легкові автомобілі в діапазоні від 5% до 6%, що нижче 6,3% у 2024 році.
За даними компанії, мита скоротили маржу продажу автомобілів BMW приблизно на 1,75 відсоткових пункти у третьому кварталі.
Як один із найбільших експортерів автомобілів зі США завдяки заводу в Спартанбурзі (Південна Кароліна) BMW має кращі позиції у торговельній війні президента Дональда Трампа, ніж бренди, які не мають виробничих потужностей у Штатах, зазначає Reuters.
