Мережа Duna готується відкрити перші фізичні магазини за кордоном

12.12.2025
61

Фото: УРТЦ

Українська компанія Duna, виробник панчішно-шкарпеткових виробів, готується відкрити свої перші фізичні магазини за кордоном. За даними польського медіа Wiadomosci Handlowe, компанія бачить великий потенціал для розвитку у Польщі та Німеччині. Про це пише УРТЦ


CEO Сергій Вишневський повідомив, що протягом п’яти років мережа планує розширити кількість магазинів в Україні до понад 200 точок та паралельно виходити на міжнародні ринки.

Наразі продукція експортується до країн ЄС та США, а відкриття власних магазинів за кордоном дозволить європейським споживачам ближче познайомитися з українським брендом.

"Ми можемо підтвердити, що вихід на європейський ринок є ключовим елементом нашої стратегії розвитку на найближчий період. Польща та Німеччина справді були визначені пріоритетними ринками для початкової експансії Duna в Європейському Союзі, завдяки їхньому стратегічному значенню та ринковому потенціалу", - зазначили Duna в коментарі польському порталу.

Наразі компанія вивчає можливості виходу на польський ринок, шукає партнерів для дистрибуції та відкриті до різних форм співпраці. Перші відкриття можуть відбутися вже у 2027 році.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.