Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
McDonald’s змінив свій культовий слоган: як він тепер звучить
Фото: McDonald's
Напередодні різдвяних свят McDonald's заколлабився з персонажем Грінчем і тимчасово змінив своє гасло "Я люблю це" на "Я руйную це".
Кампанію запустили в Австралії. Також у цій країні McDonald's випустив Grinch Meal.
У новій рекламній кампанії мережі ресторанів Грінч стежить за мешканцями вигаданого Australiaville, які, на його думку, занадто вже радіють своєму сонячному святковому сезону. Рішучий зіпсувати їм настрій, він вигадує підступний план, щоб зруйнувати австралійське літо, яке триває там із грудня до лютого.
Крім слогана, змінили й рекламні білборди McDonald's. Тепер з них бажають нещасливих свят і закликають бути обережними під час їжі. У 16-ти локаціях по всій Австралії культові арки бренду стали тимчасово зеленими.
Креатив розробила агенція Wieden+Kennedy Sydney. Суть кампанії, за словами креаторів, полягала у тому, щоб показати, що навіть витівки Грінча не здатні зіпсувати святкових днів, які в Австралії часто завершуються саме у McDonald’s.