Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
Андре Тан розширює свій бренд у Європі: третій магазин у Польщі та новий у Німеччині до кінця року
Фото: Andre Tan
Український дизайнер Андре Тан продовжує європейську експансію: 8 листопада він відкриє третій магазин свого бренду в польському Гданську. До кінця року заплановано відкриття другої точки в Німеччині, розповів дизайнер у коментарі Liga.net, пише УРТЦ
Нині у Польщі працюють магазини Andre Tan у Варшаві та Щецині, а навесні 2025-го відкрився бутик у Франкфурті. За словами дизайнера, стратегія компанії полягає у системному розвитку мережі в Європі.
В Україні, попри втрати частини торгових точок через війну, працюють 23 бутіки бренду — майже вдвічі менше, ніж у 2021 році. Виторг мережі у 2024-му склав 124 млн грн, за даними Forbes Ukraine.
Перший магазин у Варшаві дизайнер відкрив наприкінці 2024 року після аналізу онлайн-продажів — найбільше замовлень надходило саме з Польщі, далі — з Німеччини та Швейцарії.
Відкриття першої точки коштувало близько €280 000, окупність заплановано за 16 місяців. Умови франшизи — від €60 000 залежно від країни.
Поки що польські магазини не досягли планових показників, але їхній виторг перевищує український: у Польщі ціни на одяг на 20% вищі, у Німеччині — на 30–35%.
«Польського клієнта важко залучити, але коли бренд сподобався — людина повертається», — каже Андре Тан.
Щоб залучити місцеву аудиторію, бренд інвестує €20 000–30 000 на місяць у рекламу, співпрацює з інфлюенсерами та бере участь у локальних показах. Дизайнер вважає, що такі витрати треба робити лише перший рік, далі – працюватиме ім’я. Нині 70% клієнтів у Польщі — поляки. .
Ціль Andre Tan на 2026 рік — отримувати 20% обороту від європейського підрозділу. Дизайнер планує відкриття ще п’яти бутиків у Польщі, Австрії та Німеччині.
