Що компаніям варто знати у сезон знижок Чорної п'ятниці — дослідження Webpromo

27.10.2025
208

Фото ілюстративне. Freepik.com

Користувачі очікують запуску знижок на тиждень раніше за Чорну п'ятницю 28 листопада — у Fake Friday, йдеться в дослідженні Webpromo, пише Forbes. Аналітики пояснили, як ще змінюється поведінка українських споживачів у сезон знижок


Найпопулярнішою категорією покупок серед українців у період Чорної п’ятниці залишається побутова техніка. 

За даними аналітиків, під час знижкових періодів зростає попит на кавоварки, міксери та інші дрібні побутові гаджети. Попит на комп’ютерну техніку переважно формують чоловіки. У топі популярних категорій також — іграшки та дитячий одяг.

Інтерес до акцій зростає вже з початку листопада, формуючи перший сплеск продажів 11 листопада — у Всесвітній день шопінгу, коли найбільші знижки традиційно пропонують китайські маркетплейси Aliexpress і Temu. Це створює для українських ритейлерів додаткову конкуренцію ще за три тижні до Чорної п’ятниці, змушуючи їх активніше включатись у боротьбу за покупця.

Згідно з дослідженням, 73% молоді віком 18–34 роки готові здійснювати покупки через соцмережі, однак 64% споживачів не довіряють знижкам. Для них важливими залишаються прозорість цінової політики та соціальна позиція бренду.

Водночас 44% українців не звертають увагу на бренд, тому маркетингові акценти, за рекомендацією Webpromo, варто зміщувати з логотипів на реальні переваги та вигоди продукту.

Дві третини покупців починають пошук товарів у Google або YouTube. Аналітики радять бізнесу інвестувати у ремаркетинг протягом усього сезону знижок, використовувати омніканальні стратегії та підкреслювати реальну цінність пропозиції для споживача.

Дослідження ґрунтується на Webpromo Data — внутрішній аналітичній базі агенції Webpromo, яка акумулює показники ринку. Для глибокого аналізу поведінки та інтересів споживачів взято відповідний період високого сезону (жовтень — грудень) протягом 2021-2024 років. Також були використані інструменти Google Market Explorer та дані аналітичних агенцій, що досліджують український ринок.

Агенція інтернет-маркетингу Webpromo — заснована у 2008 році та спеціалізується на розробці та реалізації комплексних стратегій інтернет-маркетингу, зокрема SEO, контекстної реклами, SMM, аналітики та автоматизації digital-кампаній. Співвласники — Олександр Поліщук, Юрій Копишинський і Дмитро Лисенко. Виторг комппанії у 2024-му склав 95 млн грн, що на 7 млн грн менше, ніж роком раніше.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.