Частка китайських брендів на європейському ринку досягла рекордних 5,5%, випередивши Audi та Renault

24.09.2025
222

Фото: uk.wikipedia.org

Китайські автомобільні бренди вперше обігнали Audi та Renault за обсягом продажів на європейському ринку, свідчать дані JATO Dynamics. Дослідницька компанія оголосила у вівторок, що в серпні китайські виробники продали понад 43 500 автомобілів, що на 121% більше, ніж за аналогічний місяць 2024 року. Про це пише Liga.net


Для порівняння: Audi продала 41 300 автомобілів, а Renault – 37 800.

Частка китайських брендів на європейському ринку досягла рекордних 5,5%. Близько 84% від загального обсягу продажів китайських автомобілів у Європі припадає на п'ять виробників: MG, BYD, Jaecoo, Omoda і Leapmotor.

Окремі китайські компанії вже випереджають відомих конкурентів: бренд MG продав більше нових автомобілів, ніж Tesla та Fiat, а BYD – більше, ніж Suzuki та Jeep.

"Європейські споживачі позитивно реагують на дедалі ширший і конкурентоспроможний модельний ряд китайських автомобільних брендів. Виглядає, що цим брендам вдалося подолати проблеми з упізнаваністю та сприйняттям, з якими вони раніше стикалися", – йдеться в релізі.

Найпопулярнішою моделлю в серпні став Volkswagen T-Roc – 14 700 проданих автомобілів.

Tesla Model Y, попри падіння реєстрацій на 38% у серпні, залишається найпопулярнішим електромобілем.

Читайте також: Кінець епохи рекордів. Китайський автовиробник BYD готується до найслабшого зростання за п’ять років

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.