Suziria Group трансформується: як харківський бренд Master Zoo став національним гравцем зооринку. Інтервʼю Поліни Кошарної для AIN

22.09.2025
285

Фото: Forbes

Незважаючи на виклики, пов’язані з війною, Suziria Group не лише зберігає свої позиції, але й активно нарощує масштаб, виходячи за рамки регіональної компанії. Master Zoo — роздрібний напрям, який налічує понад 200 магазинів по всій Україні, — вже давно перестав бути просто брендом із Харкова. Про це розповіла співвласниця і голова Наглядової ради Suziria Group Поліна Кошарна для AIN


Поліна Кошарна виділяє кілька ключових змін, які забезпечили зростання та трансформацію бізнесу:

  • Диверсифікація бізнес-напрямків: компанія розвиває три ключові напрямки — Master Zoo (роздріб), дистрибуція продуктів, власні бренди на зовнішні ринки (Suziria International / Suziria Brands) — а також благодійний фонд Suziria Charity, що займається адопцією та спрощенням процедур для тих, хто хоче взяти тварину з притулку.

  • Управлінська трансформація: створення Наглядової ради із зовнішніми експертами дозволило змінити фокус з щоденної операційної рутини на стратегію, культуру та амбіції.

  • Логістичні та географічні зміни: зрозуміли, що прив’язка до Харкова як до логістичного центру обходиться дорого, тому відкривають розподільний центр у Києві і змінюють логістичні підходи.

  • Цифровізація та автоматизація: впровадження WMS-систем (управління складом), дашбордів показників продажів, клієнтського досвіду, середнього чеку, конверсії тощо. Навіть під час війни компанія змогла пришвидшити терміни впровадження таких систем.

Перспективи та виклики:

Suziria бачить значний потенціал для зростання, але визнає, що рівень автоматизації ще відстає від таких галузей, як e-commerce, фармацевтика чи фінанси. «Ми вийшли з рамок регіональної компанії та формуємо національну стратегію. Для нас важливо не лише зростати в кількості магазинів, а й підвищувати ефективність бізнесу через управлінські зміни та цифровізацію», — наголосила Поліна Кошарна.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.