"Сірі" iPhone продаються в Україні у п’ять разів більше ніж офіційні: CEO Foxtrot назвав рішення

17.09.2025
299

CEO мережі «Фокстрот» Олексій Зозуля

"Сірі" iPhone продаються в Україні у п’ять разів більше, ніж офіційно, тому учасники "білого" ринку підготували конкретні пропозиції вирішення проблеми, які передали у профільні асоціації та комітети. Про це повідомив CEO Foxtrot Олексій Зозуля у інтервʼю LIGA.net


Зозуля наголосив, що левова частка ринку техніки працює в обхід закону, що суттєво ускладнює роботу компаній, що працюють легально.

"Ми, як і наші партнери з "білої" частини ринку, працюємо на маленькому шматку цього "пирога", а левова частка йде в обхід правил та державних законів", – зазначив Зозуля.

Він додав, що попри активну співпрацю із дистрибуторами, державними органами та медіа, наразі не спостерігається реальний результат у боротьбі із "чорним" ринком.

"Вони [ред. – представники "чорного" і "сірого" ринків] зараз навчилися гарно пакувати бізнес і користуються відсутністю політичної волі влади на наведення порядку на нашому ринку", – заявив Зозуля.

Щоб врегулювати ситуацію, компанія пропонує змусити бізнес дотримуватися законів і підтримати ініціативи учасників "білого" ринку, які вже підготували конкретні пропозиції для профільних асоціацій та комітетів.

"У нас є спільна позиція в межах неформальної коаліції: АСБІС, Комфі, Фокстрот і ще кілька операторів. Ми сформулювали консолідоване бачення проблеми та підготували конкретні пропозиції, які передали у профільні асоціації та комітети", – повідомив Зозуля.

Подальший результат, за його словами, залежатиме від політичної волі влади і готовності держави врегулювати "сірий" сегмент ринку.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.