Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
Кондитерська Massimo Dutti, різдвяний pop-up Букінгемського палацу та артсезон ЦУМ: вісім яскравих pop-up проєктів року
Фото: Massimo Dutti
Після пандемії коронавірусу pop-up формати знову стали популярними. Вони допомагають брендам налагоджувати персоналізовану взаємодію з аудиторією і дають змогу протестувати офлайн-формат без довгострокових зобов’язань і великих капітальних витрат.
Глобальний ринок pop-up ритейлу у 2025 році оцінюють у $95 млрд, тож він уже перетворився на повноцінну індустрію. За даними Shopify, майже третина брендів планують запустити або розширити використання pop-up магазинів.
Попит на цей формат зростає, адже покупці повернулися до офлайну. За даними дослідження IBM, 73% споживачів досі віддають перевагу офлайн-шопінгу. Натомість бренди створюють більше pop-up локацій, інтерактивних шоурумів та проводять івенти, що створюють у покупців сильніші асоціації й формують лояльність.
Редакція Retailers зібрала вісім найяскравіших pop-up проєктів 2025 року.
Christian Louboutin Fétiche Pop-Up, Нью-Йорк
Бренд Christian Louboutin Beauty відкрив у Сохо (Нью-Йорк) яскравий pop-up, присвячений ароматам колекції Fétiche. Тут представлено лінійку парфумів Fétiche: від культових Cuir Fétiche до нових Rose, Santal та Lavande Fétiche. На гостей чекають зони для тестування ароматів, Instagram-інсталяції, а також додаткова опція — консультації експертів, які допоможуть вибрати ідеальний парфум.
Сьогодні pop-up формати стали одним із базових інструментів beauty-брендів, оскільки вони не лише підігрівають інтерес аудиторії у соцмережах, а й допомагають ближче познайомитися з нею й протестувати роздрібні стратегії.
«Ми бачимо, що все більше брендів хочуть комунікувати з клієнтом і дарувати йому унікальний досвід. Pop-up для нас — це радше не “тимчасовий магазин”, а спеціально створений простір, присвячений бренду», — пояснює Жуль Лакомб, заступник директора Wild Buzz Agency.
- Де? Нью-Йорк, Сохо, 21 Spring Street, США
- Коли? 12–14 вересня 2025
Bottega Veneta Pop-Up у Harrods, Лондон
Італійський модний Дім Bottega Veneta на початку місяця відкрив у легендарному універмазі Harrods pop-up з нагоди 50-ліття культового плетення Intrecciato. Простір, оформлений у стилі модерністської архітектури з унікальною системою інтер’єрних меблів, облаштовано на першому поверсі. Дизайн у вигляді взаємопов’язаних конструкцій з бетону та італійського горіха — своєрідне відсилання до архітектурної спадщини регіону Veneto.
У центрі магазину розмістився великий стіл La Tavola, натхнений робочими столами Bottega Veneta. На ньому представлено ювелірні прикраси, аромати й аксесуари, а у висувних шухлядах зберігаються матеріали для створення Intrecciato, щоб відвідувачі могли доторкнутися до процесу.
Увагу привертають масивні чорні крісла, оздоблені збільшеним варіантом фірмового плетіння, ексклюзивна колекція одягу та аксесуарів у смарагдовому відтінку.
- Де? Harrods, 87–135 Brompton Road, Knightsbridge, Лондон (перший поверх)
- Коли? 2–30 вересня
Massimo Dutti Pop-Up із кондитерською, Сен-Тропе
Іспанський бренд одягу Massimo Dutti (Inditex) відкрив у самому серці Сен-Тропе pop-up із власною кондитерською. Простір, розташований за кілька кроків від гавані, презентує ексклюзивні колекції бренду й культурні колаборації в атмосфері Французької Рив’єри. З нагоди відкриття pop-up простору студія Eliurpi створила скульптурну інсталяцію ручної роботи з натуральних матеріалів — соломи, шовку й льону. Однак чи не найцікавіша фішка — колаборація з відомим французьким шефом і кондитером Сирілом Ліньяком, який презентував фірмові десерти та авторський шоколад.
- Де? Сен-Тропе, 67 Rue Général Allard, Франція
- Коли? до 31 жовтня 2025
La Beauté Louis Vuitton Pop-Up, SoHo, Нью-Йорк
Люксовий бренд Louis Vuitton відкрив у Нью-Йорку pop-up, присвячений першій лінійці косметики La Beauté Louis Vuitton, яку створила Пет Макґрат — легендарна візажистка й давня колабораторка бренду. До колекції увійшли помади, бальзами для губ і тіні для повік.
Футуристичний pop-up La Beauté Louis Vuitton у Сохо оформлений у насичених червоних відтінках: вигнуті стінові панелі й килимове покриття підкреслюють запальну енергію бренду.
У центрі розташована вітрина у формі квітки Monogram, де представлено 55 помад LV Rouge, 10 бальзамів для губ LV Baume та вісім палеток тіней LV Ombres.
У Virtual Try-on Room відвідувачі зможуть протестувати макіяж — у цьому допоможе віртуальне дзеркало. Поруч у спеціально облаштованій зоні для консультацій професійні візажисти діляться порадами та б’юті-лайфгаками.
- Де? 104 Prince Street, SoHo, Нью-Йорк
- Коли? До кінця 2025 року
Hyundai Department Store Pop-Up, Тайбей
Hyundai Department Store вперше відкриє pop-up корейського департамент-стору в Тайвані. Магазин працюватиме з 1 жовтня до 25 грудня у Shin Kong Mitsukoshi Xinyi Place A11 — одному з найпопулярніших торговельних центрів Тайбея.
Pop-up представить 11 корейських брендів, які будуть змінюватися протягом сезону: від Stand Oil (вже відомого завдяки pop-up у Шанхаї та Нью-Йорку) до гендерно нейтральної косметики Laka й бренду Insilence, популярного серед молоді.
У Hyundai кажуть, що корейська культура має величезний вплив на тайванську молодь, адже дорами входять у топ на стримінгах, а K-pop слухають мільйони, тож інтерес до корейських брендів продовжує зростати. У разі успіху ритейлер планує у 2026 році відкриття наступних pop-up у Тайчжуні та Тайнані.
«Цей pop-up стане можливістю для корейських брендів заявити про себе за кордоном, а для Hyundai це чудова нагода розширити глобальну дистрибуцію корейських брендів», — зазначають у Hyundai Department Store.
- Де? Тайбей, Shin Kong Mitsukoshi Xinyi Place A11
- Коли? 1 жовтня – 25 грудня 2025
Buckingham Palace Christmas Pop-Up, Лондон
Цього року Букінгемський палац вперше відкриє різдвяний pop-up у Royal Mews — музейному комплексі з королівськими каретами, який взимку зазвичай не працює. З 14 листопада 2025 по 5 січня 2026 року простір перетвориться на сезонний ярмарок із подарунками, декором і делікатесами.
На гостей чекають джин із трав, вирощених на території королівських резиденцій, кришталь із візерунком, натхненим посудом королеви Вікторії, ексклюзивна колекція посуду, а також ручні різдвяні прикраси з Індії із зображеннями гвардійців, королівських тварин та коронних символів.
Pop-up стане однією з найатмосферніших зимових локацій Лондона — тут поєднається королівська історія з різдвяною магією. Вхід до крамниці безоплатний.
- Де? Royal Mews, Buckingham Palace Road, Лондон
- Коли? 14 листопада 2025 — 5 січня 2026
ЦУМ Київ: «Алла Горська × Віктор Зарецький. Калейдоскоп епохи»
Приклади яскравих pop-up і артпроєктів є і в Україні. ЦУМ Київ нещодавно відкрив новий артсезон проєктом, присвяченим творчості Алли Горської та Віктора Зарецького — представників епохи шістдесятників. На фасаді універмагу представлено сім вітрин, натхнених роботами художників. Це не музейні копії, а сучасна візуальна інтерпретація, яка занурює глядача в енергію образів, кольорів та життя талановитого подружжя.
«Наші вітрини — спроба не відтворити чи згадати, а продовжити цю важливу мистецьку розмову. Роботи Горської та Зарецького не артефакти минулого, а живий код культури», — пояснює команда ЦУМу.
Для проєкту створили унікальні композиції: від об’ємних форм і мозаїчних розсипів до килимових інсталяцій, натхнених палітрою картин Зарецького. Тактильність і масштаб роблять досвід схожим на екскурсію всередині твору.
- Де? Київ, ЦУМ, вул. Хрещатик, 38
- Коли? Осінь 2025 (артсезон триває)
RUSLAN BAGINSKIY Pop-Up & Вітрини в Galeries Lafayette, Париж
Наостанок pop-up, який хоча й завершив свою роботу в серпні, але вартий окремої уваги. Бренд RUSLAN BAGINSKIY вперше в історії української fashion-індустрії оформив 12 вітрин універмагу Galeries Lafayette Paris Haussmann. У межах співпраці також відкрили pop-up і магазин бренду у форматі shop-in-shop. На фасаді з’явився синьо-жовтий банер площею 140 кв. м — яскравий жест з нагоди 10-річчя бренду.
Проєкт RUSLAN BAGINSKIY Tales став вуличною виставкою: вітрини поєднали сучасний дизайн із традиційними українськими техніками. Одна з них присвячена лозоплетінню із закарпатського села Іза (техніку внесено до Списку нематеріальної культурної спадщини ЮНЕСКО), інша натхнена роботами Малевича. Декілька вітрин оформили у синьо-жовтих кольорах, а на дисплеях показували збільшені культові Baker Boy Cap та RG Bag Charms у вигляді українських птахів.
«Я хотів, щоб вітрини розповіли про культурне походження продукту. Звідси й формат вуличної виставки — історії, яка розповідає про Україну та красу, яку треба зберегти», — каже Руслан Багінський.
Оскільки рop-up формати доводять свою ефективність у залученні потенційних покупців, вони можуть стати ефективним інструментом, що наближає бренд до своєї аудиторії й створює досвід, заради якого споживач і приходить.
Час покаже чи варто українським компаніям активніше переймати досвід закордонних колег, щоб не тільки збільшувати впізнаваність, а й формувати емоційний зв’язок зі споживачем і зміцнювати довіру до бренду.
Автор: Михайло Пилипчук
