Спадщина Армані: модний дім має бути продано одному з гігантів — LVMH, Luxottica чи L’Oréal

12.09.2025
310

Фото: Giorgio Armani

Заповіт дизайнера Джорджо Армані, який помер 4 вересня у віці 91 року, зобов'язує його спадкоємців продати групу Armani одному з трьох покупців – LVMH, Luxottica або L'Oréal, пише Liga.net з посиланням на Reuters і Financial Times


 

На першому етапі майбутній покупець отримає 15% акцій компанії, а протягом п'яти років після його смерті – іще від 30% до 54,9%.

Якщо продаж не вдасться, його спадкоємці, які отримають компанію через фонд Giorgio Armani, мають обрати лістинг на фондовому ринку, згідно із заповітом, власноруч написаному Армані у квітні.

Дизайнер був єдиним акціонером групи, що охоплює бренди Emporio Armani, Armani Exchange та Armani Privé, а також готелі, ресторани й прибуткову лінію косметики, якою Армані керував до самої смерті.

Останнім часом зростання доходів групи сповільнилося, у 2024 році вони становили 2,4 млрд євро.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.