Спочатку мережа орієнтувалася на молодь, однак після відкриття перших магазинів помітили, що їхня аудиторія значно ширша.
“Ми самі здивовані. Аналізуючи конкурентів, ми думали, що convenience store (магазини біля дому. – Ред.) – це про молодь. Але в нас велика кількість клієнтів 60+, які є постійними відвідувачами", – розповідає Репчанська.
За її словами, конкуренція у сегменті “біля дому” в західному регіоні велика, але одні мережі орієнтуються на асортимент, інші – на швидку їжу.
“Бабак” розвиватиметься як франчайзингова мережа. Перші магазини належать ритейлеру, на них компанія тестує та відпрацьовує формат, а продаж франшизи стартує невдовзі.
Ритейлер вже веде перемовини з потенційними партнерами, зацікавленими в співробітництві, розміри інвестицій в один маркет в компанії поки не розголошують. Однак, за словами Репчанської, для відкриття класичного магазину convenience store необхідно близько 50-60 тис. доларів.
"У нас є власна модель інвестицій. Ми її якраз докореговуємо", – розповідає топменеджерка.
Оптимальний розмір магазину, на який орієнтується мережа, – 60-75 м кв. Франшизу планують продавати у двох форматах – класичну і агентську.
У класичному варіанті франчайзі інвестує власні кошти у франшизу, стає власником торгової точки, впливає на її розвиток і сплачує роялті франчайзеру.
Формат агентської франшизи відрізняється: право власності на торгову точку зберігається за мережею. Агент діє від імені франчайзера, а його дохід формується у вигляді комісії з продажів або фіксованої виплати, а не прибутку від бізнесу.
Привабливість формату