Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.
Група компаній «Текстиль-Контакт» інвестувала понад $15 млн у розвиток бізнесу з 2022 року попри повномасштабну війну
"Текстиль-контакт"
Група компаній «Текстиль-Контакт» здійснила масштабні інвестиції у розвиток власного виробництва на суму понад $15 млн від початку повномасштабного вторгнення, продовжуючи розширювати бізнес навіть в умовах воєнного конфлікту. Про це засновник "Текстиль-Контакту" Олександр Соколовський розповів в інтерв’ю Delo.ua. Приводимо тезиси:
Основні досягнення та напрями інвестицій:
-
Розширення виробничих напрямів і впровадження технологій:
-
У 2023–2024 роках компанія запустила виробництво нетканих матеріалів, а також впровадила лазерне різання, цифровий друк на тканинах і виробництво трикотажних виробів.
-
Придбано фабрику в Польщі, та змонтовано в Чернігові — проєкт вартістю понад €1,8 млн.
-
-
Плани з роботизації:
-
Компанія має намір впроваджувати роботизовані рішення, які вчетверо підвищать продуктивність праці.
-
-
Нові фабрики:
-
Відкрито швейні фабрики у Лубнах та Борисполі.
-
Соціальна та податкова ефективність:
-
Податкові відрахування:
-
Від 2022 року група перерахувала до бюджету понад 1,1 млрд грн податків, що становить близько 14% обсягів діяльності компанії.
-
Податкове навантаження — приблизно 250–300 тисяч гривень на рік на одного працівника.
-
Фінансування та експортна стратегія:
-
Кредитування:
-
Для розвитку компанія активно залучає кредити від українських банків. Попри високу вартість кредитів і неможливість застрахувати воєнні ризики, «без цього розвиток був би неможливим».
-
-
Експорт:
-
Частка експорту раніше становила 15% доходів, однак скоротилася до 5% через згортання програм міжнародної допомоги (зокрема тендерів ООН, ЮНІСЕФ, USAID).
-
Пріоритет на 2026 рік — нарощування експорту, насамперед на ринок Європейського Союзу.
-
