Американський виробник кетчупу Heinz вирішив розділитися на дві компанії

02.09.2025
207

Kraft Heinz (Фото: EPA / ANDY RAIN)

Американська продуктова компанія Kraft Heinz, утворена у 2015 році шляхом об'єднання Kraft Foods і Heinz, оголосила про рішення розділитися на дві незалежні публічні компанії. Про це повідомляється на її сайті, пише Liga.net


Після завершення угоди з'являться дві компанії під тимчасовими робочими назвами Global Taste Elevation Co. і North American Grocery Co.

Перша буде орієнтуватися на глобальний ринок, до неї увійдуть такі бренди, як Heinz, Philadelphia та Kraft Mac & Cheese. Друга зосередиться на північноамериканському ринку, до її портфеля увійдуть Oscar Mayer, Kraft Singles і Lunchables. Нинішній CEO Kraft Heinz Карлос Абрамс-Рівера керуватиме саме другою компанією.

"Наші бренди – культові й улюблені, але складність поточної структури ускладнює ефективний розподіл капіталу та концентрацію на найперспективніших напрямках", – пояснив Мігель Патрісіо, який стане виконавчим головою ради директорів і разом з CEO готуватиме Kraft Heinz до розділення.

Вона очікує, що розділення дозволить кожному бізнесу ефективніше використовувати ресурси, зменшити операційну складність і пришвидшити зростання.

Угоду планують закрити в другій половині 2026 року за умови отримання дозволів регуляторів.

Kraft Heinz очікує, що через розділення виникнуть додаткові витрати на суму до $300 млн, але компанія сподівається їх мінімізувати.

Акції Kraft Heinz торгуються на NASDAQ під тикером KHC.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу email розсилку.